Derbi Nude Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Prøver å få solgt pcen min men kun noen intreserte å jeg lurer på hvorfor, har lagt den ut utrolig billig samenlignet med hva det koste.. hvis noen kunne tatt en titt på den å komentert..? http://www.bruktmarked.no/annonse.php?a=52042 Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ville nok lagt den lengre ned! 5100 var mye for den PC'n. Sett net prisen minst 1000kr så skal du se om noen blir innterrisert. Tror du ikke folk ville kjøpt denne i steden og lagt opp til 1Gb ram så ville de hatt en NY bedre PC til 6500kr. Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Ville nok lagt den lengre ned!5100 var mye for den PC'n. Sett net prisen minst 1000kr så skal du se om noen blir innterrisert. Tror du ikke folk ville kjøpt denne i steden og lagt opp til 1Gb ram så ville de hatt en NY bedre PC til 6500kr. 5949677[/snapback] Den er jo ikke akuratt bedre men, ca like gode hvis man kjøper 512 mb minne. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Pentium d har 2 kjerner, som vil gi ekstra power ved multitasking. Så pc'en han har linket opp er bedre enn din. Ingen kjøper den pc'en der til 5k, du risikerer å vente veldig lenge på en kjøper. Hvis det i det hele tatt kommer en. Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 hmm, javel, takk for tipsene vertfall.. trist hvor fort en data synker i pris Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Men jeg kan ikke se at pc'en på netshop har skjermkort innbakt i prisen. Tror at de benytter seg av onboard gfx... Noen som kan bekrefte det? Ja, pc synker ekstremt mye i pris, og man vil tape mye penger på å selge det videre. Det er derfor jeg sjeldent selger mine ting, hehe. Hvilken lcd skjerm har du egentlig, liste opp mer info angående hva du skal selge. Om det er ide eller sata disk osv. Tror kanskje du kan få solgt den for 5k med lcd skjerm(hvis skjermen er bra). Det skal ikke være umulig. Prøv lykken, kanskje du får solgt til den prisen, vet jo aldri Endret 19. april 2006 av samye83 Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 det er onboard ja, men det sitter et 128 mb x300 i Hk noe som er ganske kraftig til noboard å være. Det kjører 100 fsp i 1.6 mer enn stabilt. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Cs 1.6 er jo ikke særlig sammenlignbart med andre spill som er på markedet nå. Selvom det er fortsatt mange som ennå spiller cs 1.6. Hva slags oppløsning kjører du når du spiller cs 1.6 med 100 fps? Har du på noe eyecandy i det hele tatt? Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Flatskjermen er av typen philips 170 s tror jeg Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Cs 1.6 er jo ikke særlig sammenlignbart med andre spill som er på markedet nå. Selvom det er fortsatt mange som ennå spiller cs 1.6. Hva slags oppløsning kjører du når du spiller cs 1.6 med 100 fps? Har du på noe eyecandy i det hele tatt? 5949854[/snapback] Er ikke min den fra Netshop, men kjøpt til en som ville jeg skulle kjøpe jobb pc for han. Jeg oppgraderte bare til 1Gb ram 160 Deskstar HD og 19'' LCD. Pc'n kjører faktisk 75-80 FPS i CSS da. hvid det er mer sammenliknbart? Dette er da en Pure Workstation for han så GPU spilte ingen rolle. Men Prosessoren er faktisk gange rå til å koste så lite. AT all den pakka er mye for pengene. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Css er litt bedre, men i hvilken oppløsning, og om du har satt på eyecandy. De fleste gfx klarer å drive css bra, men det er når man setter på eyecandy og høye oppløsning når gfx'en hoster. Kompis av meg spiller bf2 på en p4 3ghz pc, med 1gb og onboard gfx. Han klager ikke, men det er selve spillopplevelsen man er ute etter ikke sant. Hvis man er en kravstor gamer. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Tvilsomt om du får solgt pc'n til den prisen. FX5200 er omtrent det dårligste av skjermkort som er å oppdrive, og en avdanka cpu er heller ikke mye å skryte av. Det er en grei kontorpc pga 1gb ram dog.... Hvis den kommer med alt av lisenser etc hadde jeg kanskje gitt 3000 for den. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Men det følger jo med en ganske ny lcd skjerm, ikke glem det blackbrrd. Philips 170S5FS er iallfall verdt 1.5k og kanskje mer. Er ikke sikker hvor mye trådstarter betalte for den. Endret 19. april 2006 av samye83 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det er ikke interessant hvor mye du betalte for den da du kjøpte den. Det som er interessant er hvor mye det koster å sette sammen en tilsvarende maskin i dag. Så kan du beregne bruktprisen til mellom 50% - 70%. Dessuten, et 5200 kort egner seg IKKE perfekt til spill. Ørjan... Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Det er ikke interessant hvor mye du betalte for den da du kjøpte den. Det som er interessant er hvor mye det koster å sette sammen en tilsvarende maskin i dag. Så kan du beregne bruktprisen til mellom 50% - 70%. Dessuten, et 5200 kort egner seg IKKE perfekt til spill. Ørjan... 5950766[/snapback] Det funker til alle spill.. det eneste problemet er oblivion.. da må man kjøre det utrolig laft-- Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det er ikke interessant hvor mye du betalte for den da du kjøpte den. Det som er interessant er hvor mye det koster å sette sammen en tilsvarende maskin i dag. Så kan du beregne bruktprisen til mellom 50% - 70%. Dessuten, et 5200 kort egner seg IKKE perfekt til spill. Ørjan... 5950766[/snapback] Det funker til alle spill.. det eneste problemet er oblivion.. da må man kjøre det utrolig laft-- 5951622[/snapback] If not at all... selv med 6600GT må jeg kjøre laveste for å ha 40fps. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Det er ikke interessant hvor mye du betalte for den da du kjøpte den. Det som er interessant er hvor mye det koster å sette sammen en tilsvarende maskin i dag. Så kan du beregne bruktprisen til mellom 50% - 70%. Dessuten, et 5200 kort egner seg IKKE perfekt til spill. Ørjan... 5950766[/snapback] Det funker til alle spill.. det eneste problemet er oblivion.. da må man kjøre det utrolig laft-- 5951622[/snapback] Det er veldig stor forskjell på å "fungere til alle spill" og "egne seg perfekt til spill". Det regner jeg med at du ser. Du bør i så fall endre det til "fungerer i alle spill". Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå