Gå til innhold

Norges nye soldater!

Halvgud

Anbefalte innlegg

Tja, tror nok også nerder kan være interessert i å ta del i forsvaret. Å tro at førstegangstjenesten går ut på å ta armhevinger, løpe i skogen og leke krig hele tiden må nok innse at det er en sannhet med modifikasjoner.

Når man snakker om armhevinger, tror det er på tide å begynne litt, tror jeg har tatt 4 stk så langt i år...

5966165[/snapback]

:wee:

Fysisk aktivitet er ikke for meg. Hvis dere har en løsning som involverer null fysisk aktivitet, da skal jeg heller vurdere det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, tror nok også nerder kan være interessert i å ta del i forsvaret. Å tro at førstegangstjenesten går ut på å ta armhevinger, løpe i skogen og leke krig hele tiden må nok innse at det er en sannhet med modifikasjoner.

Når man snakker om armhevinger, tror det er på tide å begynne litt, tror jeg har tatt 4 stk så langt i år...

5966165[/snapback]

:wee:

Fysisk aktivitet er ikke for meg. Hvis dere har en løsning som involverer null fysisk aktivitet, da skal jeg heller vurdere det.

5966174[/snapback]

Da må du bli befal i Sjøforsvaret ^^

Lenke til kommentar

Jeg har ca 2+ på begge øynene og skjeive hornhinner, slipper jeg tjeneste/Får jeg ikke lov?

Vil egentlig i militæret jeg, men, er forsatt mange år til :p

-----

Jeg kan bli Kokk på hangarskip. (Noen som så filmen igår? ) :ermm:

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
Og 338 skvadronen har jo base for Sea King'en sin der.

338skv flyr F-16 og 330skv flyr SeaKing :thumbup:

Hehe, stemmer det.

Jeg har dessuten noen knep på lager for å tilrettelegge førstegangstjenesten mer slik jeg vil :tease:

5966369[/snapback]

Åja? Hva tenker du på da? Tror nok heller det er du som må tilrettelegge deg etter førstegangstjenesten :p

Lenke til kommentar
Jeg har ca 2+ på begge øynene og skjeive hornhinner, slipper jeg tjeneste/Får jeg ikke lov?

Vil egentlig i militæret jeg, men, er forsatt mange år til :p

-----

Jeg kan bli Kokk på hangarskip. (Noen som så filmen igår? ) :ermm:

5966275[/snapback]

Så filmen ja :p

Og Bluesky, jeg skal også møte opp på madla den 26. juli, snakkes der da :thumbup:

Ser det er flere fra forumet som skal til madla den 26. juli. Koseli :)

Lenke til kommentar

Ser at det er en del som har vært i millitæret her, så jeg tenker jeg smeller inn ett par spørsmål:

Hvordan er millitæret egentlig? Det eneste jeg har lyst til å bli innen millitæret er marinejeger, jeger, men det er komplett umulig for meg, siden jeg har -2,75 på hvert øye. Hva slags andre "morsome" avdelinger har man?

Er det slik at de med høyere rang enn deg står å skriker deg i trynet på plassen under oppstilling? (Slik man ser på film!) I såfall er jeg ganske sikker på at jeg vil slå til fyren mitt i nesa med gæverkolben.

Er det slik at skoene skal pusses, og rommet skal ryddes til det ekstreme hver eneste dag? I såfall, fortell meg fordelene med rent rom og nypussede sko i krig :roll:

Har ikke lyst i det hele tatt i millitæret, og slipper sannsynelig vis fint unna pga. av synet og fordi jeg ikke vil:

Som en sa tidligere, heller jobbe 6 mnd, og reiser 3-5 mnd rundt om kring i verden, med en venn eller kjæreste. Må være fantastisk, istedenfor å ta imot idiotiske ordere fra en idiot i forsvaret! :ermm:

Lenke til kommentar
Hmm, kommer jeg inn i militæret med -4.25 på hvert øye? :(

5968287[/snapback]

Ja og nei, du kommer ikke inn på befalsskolen eller avdelinger som stiller særskilte krav til syn. Jeg har -4.00/-4.5 og måtte inn, havnet i Garden og det var helt topp, med unntak av maten :)

Lenke til kommentar
Ser at det er en del som har vært i millitæret her, så jeg tenker jeg smeller inn ett par spørsmål:

Hvordan er millitæret egentlig? Det eneste jeg har lyst til å bli innen millitæret er marinejeger, jeger, men det er komplett umulig for meg, siden jeg har -2,75 på hvert øye. Hva slags andre "morsome" avdelinger har man?

Er det slik at de med høyere rang enn deg står å skriker deg i trynet på plassen under oppstilling? (Slik man ser på film!) I såfall er jeg ganske sikker på at jeg vil slå til fyren mitt i nesa med gæverkolben.

Er det slik at skoene skal pusses, og rommet skal ryddes til det ekstreme hver eneste dag? I såfall, fortell meg fordelene med rent rom og nypussede sko i krig :roll:

Har ikke lyst i det hele tatt i millitæret, og slipper sannsynelig vis fint unna pga. av synet og fordi jeg ikke vil:

Som en sa tidligere, heller jobbe 6 mnd, og reiser 3-5 mnd rundt om kring i verden, med en venn eller kjæreste. Må være fantastisk, istedenfor å ta imot idiotiske ordere fra en idiot i forsvaret! :ermm:

5970390[/snapback]

Man har mange "gøye" avdelinger, befalskolen kan jo anbefales. Ellers er det akkurat som du sier - på rekrutten, etter der så dabber det av. Jeg har pusset skoene mine 2ganger siden desember!

Ikke har vi skapkontroll heller :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...