Dorian Gray Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Tja, tror nok også nerder kan være interessert i å ta del i forsvaret. Å tro at førstegangstjenesten går ut på å ta armhevinger, løpe i skogen og leke krig hele tiden må nok innse at det er en sannhet med modifikasjoner. Når man snakker om armhevinger, tror det er på tide å begynne litt, tror jeg har tatt 4 stk så langt i år... 5966165[/snapback] Fysisk aktivitet er ikke for meg. Hvis dere har en løsning som involverer null fysisk aktivitet, da skal jeg heller vurdere det. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Tja, tror nok også nerder kan være interessert i å ta del i forsvaret. Å tro at førstegangstjenesten går ut på å ta armhevinger, løpe i skogen og leke krig hele tiden må nok innse at det er en sannhet med modifikasjoner. Når man snakker om armhevinger, tror det er på tide å begynne litt, tror jeg har tatt 4 stk så langt i år... 5966165[/snapback] Fysisk aktivitet er ikke for meg. Hvis dere har en løsning som involverer null fysisk aktivitet, da skal jeg heller vurdere det. 5966174[/snapback] Da må du bli befal i Sjøforsvaret ^^ Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Jeg har ca 2+ på begge øynene og skjeive hornhinner, slipper jeg tjeneste/Får jeg ikke lov? Vil egentlig i militæret jeg, men, er forsatt mange år til ----- Jeg kan bli Kokk på hangarskip. (Noen som så filmen igår? ) Endret 22. april 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Og 338 skvadronen har jo base for Sea King'en sin der. 338skv flyr F-16 og 330skv flyr SeaKing Jeg har dessuten noen knep på lager for å tilrettelegge førstegangstjenesten mer slik jeg vil Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hvis luftgitar ikke er en ekte gitar, hva er da Luftforsvaret? Norwegian Army, 2nd Battalion ftw! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Uten luftforsvaret hadde ikke Hæren kunne gjort jobben sin skikkelig. Erfaring fra WW2 viser at uten luftstøtte så har ikke hæren så mye de skulle ha sagt. Luftforsvaret FTW! Lenke til kommentar
Wankstah Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Og 338 skvadronen har jo base for Sea King'en sin der. 338skv flyr F-16 og 330skv flyr SeaKing Hehe, stemmer det. Jeg har dessuten noen knep på lager for å tilrettelegge førstegangstjenesten mer slik jeg vil 5966369[/snapback] Åja? Hva tenker du på da? Tror nok heller det er du som må tilrettelegge deg etter førstegangstjenesten Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Uh-uh. Blir nok førstegangstjenesten som skal tilrettelegges mer slik jeg vil, bare vent og se;) Lenke til kommentar
smy Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Se å dra ræva deres til militæret! Så kan det bli menn av dere, istedenfor Wow-horer. 5950247[/snapback] Helt enig der.Miltæret vare kjekt det fikk opplevel mye. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hehe, halvparten på fartøyet mitt er wow horer, så tror ikke helt militæret hjelper på akkurat det.... Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg skal i Luftforsvaret. Oppmøte på KNM Harald Hårfagre den 26 juli Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hmm, kommer jeg inn i militæret med -4.25 på hvert øye? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hmm, kommer jeg inn i militæret med -4.25 på hvert øye? 5968287[/snapback] Tviler Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Nærsynt, -2,5/2,25 Jeg har ca. -2 akkuratt nå, og det kommer sannsynligvis til å øke med åra. Får håpe at det kan redde meg ut av militæret. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Sånn som meg det steffy, hvis du har skrevet venstre/høyre. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg har ca 2+ på begge øynene og skjeive hornhinner, slipper jeg tjeneste/Får jeg ikke lov? Vil egentlig i militæret jeg, men, er forsatt mange år til ----- Jeg kan bli Kokk på hangarskip. (Noen som så filmen igår? ) 5966275[/snapback] Så filmen ja Og Bluesky, jeg skal også møte opp på madla den 26. juli, snakkes der da Ser det er flere fra forumet som skal til madla den 26. juli. Koseli Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Sånn som meg det steffy, hvis du har skrevet venstre/høyre. 5969115[/snapback] Jeg har skrevet høyre/venstre, så du må nok inn Jeg sa forresten ifra om at jeg ikke ville, så du kommer inn med det synet hvis du ønsker. Øynene og det at jeg ikke ville gjorde at jeg slapp. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ser at det er en del som har vært i millitæret her, så jeg tenker jeg smeller inn ett par spørsmål: Hvordan er millitæret egentlig? Det eneste jeg har lyst til å bli innen millitæret er marinejeger, jeger, men det er komplett umulig for meg, siden jeg har -2,75 på hvert øye. Hva slags andre "morsome" avdelinger har man? Er det slik at de med høyere rang enn deg står å skriker deg i trynet på plassen under oppstilling? (Slik man ser på film!) I såfall er jeg ganske sikker på at jeg vil slå til fyren mitt i nesa med gæverkolben. Er det slik at skoene skal pusses, og rommet skal ryddes til det ekstreme hver eneste dag? I såfall, fortell meg fordelene med rent rom og nypussede sko i krig Har ikke lyst i det hele tatt i millitæret, og slipper sannsynelig vis fint unna pga. av synet og fordi jeg ikke vil: Som en sa tidligere, heller jobbe 6 mnd, og reiser 3-5 mnd rundt om kring i verden, med en venn eller kjæreste. Må være fantastisk, istedenfor å ta imot idiotiske ordere fra en idiot i forsvaret! Lenke til kommentar
mberger Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hmm, kommer jeg inn i militæret med -4.25 på hvert øye? 5968287[/snapback] Ja og nei, du kommer ikke inn på befalsskolen eller avdelinger som stiller særskilte krav til syn. Jeg har -4.00/-4.5 og måtte inn, havnet i Garden og det var helt topp, med unntak av maten Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ser at det er en del som har vært i millitæret her, så jeg tenker jeg smeller inn ett par spørsmål: Hvordan er millitæret egentlig? Det eneste jeg har lyst til å bli innen millitæret er marinejeger, jeger, men det er komplett umulig for meg, siden jeg har -2,75 på hvert øye. Hva slags andre "morsome" avdelinger har man? Er det slik at de med høyere rang enn deg står å skriker deg i trynet på plassen under oppstilling? (Slik man ser på film!) I såfall er jeg ganske sikker på at jeg vil slå til fyren mitt i nesa med gæverkolben. Er det slik at skoene skal pusses, og rommet skal ryddes til det ekstreme hver eneste dag? I såfall, fortell meg fordelene med rent rom og nypussede sko i krig Har ikke lyst i det hele tatt i millitæret, og slipper sannsynelig vis fint unna pga. av synet og fordi jeg ikke vil: Som en sa tidligere, heller jobbe 6 mnd, og reiser 3-5 mnd rundt om kring i verden, med en venn eller kjæreste. Må være fantastisk, istedenfor å ta imot idiotiske ordere fra en idiot i forsvaret! 5970390[/snapback] Man har mange "gøye" avdelinger, befalskolen kan jo anbefales. Ellers er det akkurat som du sier - på rekrutten, etter der så dabber det av. Jeg har pusset skoene mine 2ganger siden desember! Ikke har vi skapkontroll heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå