vanilla ice Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Okay, da så. Sees på GP da. 6627710[/snapback] Det gjør vi. Btw, fått med deg dette? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ja, leste det. Den tredje puben er visstnok noe dritt forresten, det er Stedet og Same Same som gjelder. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ja, leste det. Den tredje puben er visstnok noe dritt forresten, det er Stedet og Same Same som gjelder. 6634528[/snapback] "Same Same" faktisk. Jojo, hvorfor ikke...^^ Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ja, den heter faktisk Same Same av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Nå var løyntnanten inne hos meg og prøvde å overtale meg til å signere kontrakt. Faen, vet ikke hva jeg skal gjøre. 6628299[/snapback] Kontrakt som matros? Eller kvm.? Uansett synes jeg ikke lønna var noe å hoppe i taket av. Hvis jeg hadde fått/søkt jobb der jeg tjenestegjorde, hadde jeg startet på lønnstrinn 30. Ca 260k. Lønna hadde derimot steget betraktelig hvis/når jeg hadde begynt å å turnus. 6628766[/snapback] Kvm. 16k i måneden, dvs 108,- timen. Hvis jeg gjør det er det på grunn av erfaringen og gullet på skuldrene (selv om det ikke er stort). 6628946[/snapback] Er dette for innland? For broren min fikk spørsmål om å tenestegjøre for noen år siden, da var det i kosovo tror jeg, og han skille få ca 400tusen i året. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Er dette for innland? For broren min fikk spørsmål om å tenestegjøre for noen år siden, da var det i kosovo tror jeg, og han skille få ca 400tusen i året. 6640073[/snapback] Det er for innland. Man vil selvsagt få mer penger om man tjenestegjør i utlandet. Fant ut at årslønnen til kvm har steget til 220 000,- nå. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 En jeg kjenner som var på vaktkurs med meg, søkte og fikk 3-årskontrakt i e-btn. Visstnok 350 000 i grunnlønn og noen utenlandsoppdrag i tillegg. Han har ikke mer utdanning, militær eller sivil, enn jeg har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 350k i grunnlønn er vel rundt det en som har gått befalsskolen og krigsskolen har, så det hørtes bra ut. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Huff, de ville ikke ha meg -4.25 på begge øya, mat og pollenallergi. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 allergi er vel noe du kan unnlate å si noe om. Norge har 2 nye fregatter i år. Nansen og Amundsen. hvilke av disse er det som skal på utenlandsoppdrag i år? evt før jeg dimmer til sommeren neste år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 allergi er vel noe du kan unnlate å si noe om. Norge har 2 nye fregatter i år. Nansen og Amundsen. hvilke av disse er det som skal på utenlandsoppdrag i år? evt før jeg dimmer til sommeren neste år. 6642303[/snapback] Vil tro Nansen skal ut litt. De har i hvertfall vært mye ute dette halvåret. Amundsen vet jeg ikke om, men du kan jo ringe Sjøforsvaret og spørre. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Stikker i army'n i morgen. Skal på Skjold leir. Gleder meg nå Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 noen som skal til kolsås da?? jeg skal jobbe der en stund fremover nå Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Ja, da sitter jeg faktisk i velferden på Ørland her. Er en del av Tr. 3, 1 lag. Er det noen andre av dere som er på rekruttskolen her på Ørland? Gjør rett, frykt intet! Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Flere som skal inn i HVUV på værnes i august her? så har jeg et lite spørsmål hvordan blir det med kontrakt på treningssenter når man skal inn i militæret? Er det gyldig grunn å få sagt opp kontrakten hvis man har fått innkalling til førstegangstjeneste? er jævelig lite keen på å betale SATS penger når jeg trener gratis i armyen Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Kan jo si at jeg skal på madla i januar. Sjøforsvaret.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) hvis dere ser 2 poster opp, så var den postet 19/08-2006 : 19:00(2 år siden), det er en egen kategori for forsvaret, under "jobb og utdanning"... edit: det er forresten trenings-studio i så godt som alle leirene, hvis ikke alle. HVUV(værnes) har ett godt senter med en del utstyr. Endret 8. april 2008 av aklla Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
40mm Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Flere som skal inn i HVUV på værnes i august her? så har jeg et lite spørsmål hvordan blir det med kontrakt på treningssenter når man skal inn i militæret? Er det gyldig grunn å få sagt opp kontrakten hvis man har fått innkalling til førstegangstjeneste? er jævelig lite keen på å betale SATS penger når jeg trener gratis i armyen Snakk med SATS, ikke med oss... Lenke til kommentar
ULVENulv Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ja, det er en gyldig grunn. De har ikke lov til å holde deg dersom du blir "tvunget" inn i militæret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå