Kriwin Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Hei Vi skal nå arrangere ett nytt JessheimLan, men det jeg lurer på var at hva heter de som pleier å gi ut penger til sånne organisasjoner som LAN? Kunne det før, men har glemt det nå:/ Takker for hjelp Mvh Kristian Endret 19. april 2006 av Kongen_w Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 frifond.no 14 Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 19. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Ja der har vi den! Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
futti Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Hyperion? De får penger fra Frifond Barn og Unge og deler videre til foreninger og organisasjoner. Flere av de større organisasjonene som drivere med datatreff er allerede medlem. F.eks. KANDU (The Gathering), Polar Interesseorganisajon (Polar Party), WarpCrew (warpzone), osv. Vil ikke kalle hverken Frifond eller Hyperion for sponsor. Det er midler som blir delt ut til de som ønsker å drive aktiviteter for barn og unge i Norge. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Og må være så frekk å gå OT å si at jeg digger avataren til Zevs. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Og må være så frekk å gå OT å si at jeg digger avataren til Zevs. 5949640[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå