picturesque Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Jeg jeg har hatt en Freecom Ekstern harddisk på 250GB i et halvt år. Nå funker den plutselig ikke. Lager rare lyder akkurat som en plate som hakker inni. :S Vet noen hva som er galt? Kan det være usb ledningen? Hva skal jeg gjøre? Endret 30. april 2006 av picturesque Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Høres ut som en typisk ekstern harddisk. Den har nok kræsja. Det samme skjedde med en av mine for noen uker tilbake. 80GB med musikk er borte vekk... Edit: Men denne tråden burde egentlig ligget under hardware. Endret 22. april 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Pleier å skje at externe krasjer. Min på 200gb krasja 2 ganger. Men et program som heter GetDataBackNTFS redda meg begge gangene Lenke til kommentar
picturesque Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 men hva gjør jeg nå? må jeg tilbake til butikken med den? Lenke til kommentar
ekm Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Prøv å se om du får reddet noe av det du har på disken (hvis det er noe som er verdt å redde). Så er det bare å komme seg til butikken for å bytte før evt. garanti o.l. går ut. Har enda til gode å høre om en disk som har blitt "helbredet". Selv om disken muligens kan være brukbar en stund fremover vil feilen trolig bare bli større og større - så bytt før garanti o.l. går ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå