Aalton Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Heisann, Etter jeg flyttet så har har min kjære battelfield2 plate forsvunnet og jeg har sendt mail til EA, men uten lykke, fordi der er det ikke svar og få Kikket litt på siten deres, men det er ikke særlig mye suport og få der... Så er det mulig og få ny battelfiel2 plate? Mvh, Ole marius Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Jeg klarte å knekke min, så jeg vil også prøve å få tak i ny. De trenger vel bare å se cd-keyen og coveret evt? Endret 19. april 2006 av Marius E Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Tror ikke du får ny hvis du mistet den... Tror det bare gjelder ved eventuelle feil. Ikke at jeg har så mye peiling da men ^^ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Mulig du får ny om du har serienummeret? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har blitt frastjålet min, så dette lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vel det har skjedd at plata har sprukket. Og brukere her har sendt inn coveret med cd og fått tilsendt ny uten problem. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Går det ikkje an å laste ned da? Tross alt du har originale CD-key og det er vel det du kjøper. Lenke til kommentar
southhome Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Går det ikkje an å laste ned da? Tross alt du har originale CD-key og det er vel det du kjøper. 5949855[/snapback] Eller kopiere fra en kamerat. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg har vel serienummeret og alt ved spillet liggendes her, men det jer lurte på var om noen andre har kontaket EA og fått ny plate, eller hvordan de har fått ny plate når de har mistet den... Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Lån cd'en fra en venn, eller last ned. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det er faktisk mye enklere å låne eller laste ned enn å prøve å få ny plate fra EA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå