Gå til innhold

Problem ved oppstart (Win XP)

Anbefalte innlegg

Heisann.

Skulle slå på PC-en etter skolen i dag for å jobbe, men etter at loading bildet med Windows XP logoen var ferdig, ble skjermen svart og maskinen restartet. Prøvd å kjøre i sikkerhetsmodus men det samme skjer. Vet ikke hva problemet er og om det er en løsning bortsett fra å formatere.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Skulle slå på PC-en etter skolen i dag for å jobbe, men etter at loading bildet med Windows XP logoen var ferdig, ble skjermen svart og maskinen restartet. Prøvd å kjøre i sikkerhetsmodus men det samme skjer. Vet ikke hva problemet er og om det er en løsning bortsett fra å formatere.

Takk.

5949023[/snapback]

Prøvd en annen strømforsyning? Sjekket at alle kontakter er i? Restarte med egenhjelp og ikke bare den automatiske som du opplever?
Lenke til kommentar

Leste at det kunne være pga. filen wpa.dbl i system32 mappa. Var noe slikt om at hvs jeg endret noe hardware konfigurasjon tre ganger så måtte jeg aktivere Windows på nytt (Eller noe sånt..). I går slo jeg triple buffering på skjermkortet på og av et par ganger for at Oblivion skulle kjøre bedre.

Fant litt informasjon her: http://www.hardware.no/nyheter/august01/wi...yprotcrack.html men det er ikke nok, desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...