fytech Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har sett at Armed Assault kommer snart... og jeg er en stor fan av operation flashpoint. men tror dere at det er Multiplayer på Armed Assault??.. får det står ingenting om det. vis ikke dere har sett det heller hørt noe om det noen andre plasser... og jeg er sikker på at AA kommer til og feie reva av BF2... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg trodde AA sto for Americas Army? =/ Men det er kanskje AAO det.. Tror mange blir forvirret når du sier AA. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Forkortelsen til Armed Assault er ArmA om jeg ikke tar helt feil. Og ja, det skal vist ha de samme multiplayer mode'ene som OFP + Capture the Island som en ny mode eller no sånn. Eller var det OFP2? Blander de 2 så mye.. Endret 19. april 2006 av Stealth- Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ja, det er multiplayer på AA. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Trodde dette var en køddetråd da det stod at AA kommer snart. "Antialiasing kommer snart??! Wtf?" Lenke til kommentar
fytech Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 jeg håper at dere ikke mener Americas Army da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå