darth vulture Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 pcen vil boote hele tiden, jeg vet ikke hva som har gjort det heller, jeg har formatert pcen og fordeom så vil den j**** pcen boote seg selv..... det nytter ikke å ta vekk alt i biosen heller............. noen som har noen svar? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg vil tippe at det kan være en feil med PSU, evntuelt at den har for lav effekt ut. Lenke til kommentar
darth vulture Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 hvordan kan jeg fikse det(jeg har en annen PSU, men den er på verksted) Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Kanskje du har en grei kompis som kan låne deg en for å teste... Lenke til kommentar
darth vulture Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 men hvorfor skjedde dette her nå?:S hvorfor fungerte pcen min i 4 uker før dette her? Lenke til kommentar
darth vulture Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 fikset det nå strømledning var bare ikke skikkelig i Lenke til kommentar
darth vulture Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 h*l*v*t* altså det fungerte bare en gang........... Lenke til kommentar
bigmann31 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 De to vanligste grunnene til reboot som du beskriver er følgende:PSU eller så er det feil på RAM.Håper ting ordner seg.Vet hvor frustrerende det kan være. Lenke til kommentar
darth vulture Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 hvis jeg har overlevd 4 uker så må det vel være PSUen.... får heldigvis den andre min tilbake det som er tingen me psuen min er at den egentlig gir ut forlite strøm en det som er forslått til HKet det andre har over det så det skal klare det fint.... Lenke til kommentar
darth vulture Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 ingen som har noen svar ...? har sett masse folk som har lignende problemer, feor eksempel invalid partition table(bytt SATA port for å få dette vekk) eller PXE(og noe, dette er boot ifra nettverk) men uansett hva jeg velger så MÅ jeg boote... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå