S1rre Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg trenger Orginal Biosen til "Connect3d x1900xt 512 Mb" Er det noen der ute som har den? I så fall varsle meg PS: En ting til, kan et skjermkort bli ødelagt gjennom flashing? Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vil ikke tro at det kan bli fysisk ødelagt. MEN om man bruker feil bios så kan det ha innvirkning på kortet og kan foresake ustabiliteter eller rett og slett ikke oppstart. Husk når du flasher så kan garantien forsvinne Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Vil ikke tro at det kan bli fysisk ødelagt. MEN om man bruker feil bios så kan det ha innvirkning på kortet og kan foresake ustabiliteter eller rett og slett ikke oppstart. Husk når du flasher så kan garantien forsvinne 5950095[/snapback] hmm... Bra å høre at det ikke blir skadet. Men jeg trenger den orginale siden jeg glemte å ta backup.. eheh, si ifra om du kommer over noe Lenke til kommentar
Camen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Du kan se om du finner bios her. Hvis du ikke finner Connect3d bios, så kan du fint bruke ett annet merke. Når jeg flasha mitt POV 6800GT til ultra brukte jeg ASUS sin bios. Eneste du merker forskjell er at det står at du har feks ASUS 6800Ultra. Før du flasher til en bios så let etter info på den biosen du skal bruke. Kan hende det er høyere klokk på den enn på ditt. Camen Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Du kan se om du finner bios her.Hvis du ikke finner Connect3d bios, så kan du fint bruke ett annet merke. Når jeg flasha mitt POV 6800GT til ultra brukte jeg ASUS sin bios. Eneste du merker forskjell er at det står at du har feks ASUS 6800Ultra. Før du flasher til en bios så let etter info på den biosen du skal bruke. Kan hende det er høyere klokk på den enn på ditt. Camen 5952183[/snapback] hmm... OKei, så jeg kan bare bruke et annet merke?. Jo takk for at det funker, men jeg trodde kanskje vis jeg fikk orginal biosen min så ville jeg slutte å få slike rare farger når jeg ser film og er i desktop... men, da er vell ikke bios problemet mitt da.. hmm Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Har du mulighet til å få prøvd skjermkortet på en annen maskin? Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Nop =(... Har to pc'er. Men den andre er agp.. Og jeg kjenner ingen rundt her som har pci-e... Men jeg skal prøve en ting til!.. Å ta ut minnebrikker osv.. Selv om jeg tviler på at det har skylden.. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Nop =(... Har to pc'er. Men den andre er agp.. Og jeg kjenner ingen rundt her som har pci-e... Men jeg skal prøve en ting til!.. Å ta ut minnebrikker osv.. Selv om jeg tviler på at det har skylden.. 5954065[/snapback] Dette er neppe et BIOS problem gitt.. Såpass kraftige artifacts har jeg kun sett på kort med hardware feil. Ellers regner jeg med du har sjekket varmeproblemer o.l.? Lenke til kommentar
S1rre Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Jepp, har skjekke varmern.. Den er stabil på 45-47 grader idle.. Så dere tror det er hardware feil? Må jeg virkelig sende inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå