Boralis Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 For fjorten dager siden mottok jeg et asus hk fra psdata og for noen dager siden begynte kortet å bli ustabilt,så i dag kl 1400 ringte jeg dem og forklarte saken jeg fikk returnummer på kortet og ny ordre med expresspakke ble ordnet der og da så i morgen tidlig kl 0900 er kortet her(nord Norge) Dette bekrefter nok en gang at psdata kan sitt fag noe andre(les komplett) burde lere litt av Topp service Psdata Lenke til kommentar
mid[x]con Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Du har rett i at ps-data yter veldig god service, men det synes jeg jammen komplett gjør og. Jeg har bestilt 8-9 ordrer fra komplett totalt, inkludert en retur. (Et nettverskort som plutselig slutta å funke.) Alt ble sendt raskt og returen var det ikke noe snakk om. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Der har vi nok forskjellig erfaring når det gjelder komplett,da jeg sendte i retur en vare som var defekt samtidig avtalte vi att jeg skulle kjøpe en tilsvarende vare da de ikke hadde den retunerte på lager, ca 2 uker etter fikk jeg beskjed om at jeg var pent nødt til å kjøpe den defekte varen da jeg ikke lenger hadde returrett hos dem(varen var retunert innenfor angrefristen) da jeg nektet dette sendte de varen alikevell men jeg hentet den ikke så posten retunerte den,da fikk jeg trusel om rettslig inkasso og ble utestengt på webshopen deres.Dette er utrolig uproft av et firma som kaller seg "seriøs" jeg har nå bedt om at saken sendes till dommstolene så vi får en avklaring i retten, så får vi se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå