Gå til innhold

Psdata bekrefter atter en gang sitt rykte om god service

Anbefalte innlegg

For fjorten dager siden mottok jeg et asus hk fra psdata og for noen dager siden begynte kortet å bli ustabilt,så i dag kl 1400 ringte jeg dem og forklarte saken jeg fikk returnummer på kortet og ny ordre med expresspakke ble ordnet der og da så i morgen tidlig kl 0900 er kortet her(nord Norge)

Dette bekrefter nok en gang at psdata kan sitt fag noe andre(les komplett) burde lere litt av

Topp service Psdata

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der har vi nok forskjellig erfaring når det gjelder komplett,da jeg sendte i retur en vare som var defekt samtidig avtalte vi att jeg skulle kjøpe en tilsvarende vare da de ikke hadde den retunerte på lager, ca 2 uker etter fikk jeg beskjed om at jeg var pent nødt til å kjøpe den defekte varen da jeg ikke lenger hadde returrett hos dem(varen var retunert innenfor angrefristen) da jeg nektet dette sendte de varen alikevell men jeg hentet den ikke så posten retunerte den,da fikk jeg trusel om rettslig inkasso og ble utestengt på webshopen deres.Dette er utrolig uproft av et firma som kaller seg "seriøs" jeg har nå bedt om at saken sendes till dommstolene så vi får en avklaring i retten, så får vi se

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...