Jørnan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg iriterer meg over at når jeg skriver inn en link som er skrevet feil kommer jeg til den "Finner ikke siden", eller MSN search. Men hvordan får jeg byttet den til Google istedenfor MSN. jeg liker google bedre, og vil heller søke med den. Jeg har sett at andre har det slik på PCene sine, men jeg finner ikke ut hvor man forandrer det, hvis det går Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Trykk på søk knappen i menyen. på panel som dukker opp til venstre der står det custom. Trykk på den og du får endret siden. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Står ingen custom knapp eller meny Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Står ingen custom knapp eller meny 5950371[/snapback] Da bør du oppgradere IE'n din. I versjon 6.++ så trykker du på 'search' (det ikonet med et forstørrelsesglass på i IE) og får da opp et søkefelt der det også er en 'custom'-knapp så du kan endre hvilken side som kommer opp. Endret 19. april 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Har kanskje bare vært en bagatell. Renkte ikke over at "custom" kanskje var "tilpass". Kan det stemme? I såfall, så går det ikke an å gjøre noe. Når jeg trykker på den kommer det bare opp et vindu med MSN ssom alternativ. Hva skal jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå