Pysj Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Foretrekker du å bruke mobiltelefonen når du skal på nett? Det er du ikke alene om. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 om nå bare det ble mer innhold tilgjengelig der. slik som rutetider for forskjellige busser og annet osv. eller kansje det er? er dem linket i teleselskapenes portaler tro? Lenke til kommentar
oddity Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det kommer vel an på hvor du bor og hvilke rutetider du er ute etter. Wap.traffikanten.no funker bra i oslo. Ellers bruker jeg telefonen masse til surfing når jeg ikke er hjemme (wap.vg.no wap.aftenposten.no wap.db.no wap.itavisen.no). Til resten av nettet bruker jeg Opera mini ( mini.opera.com ). Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Bruk for eksempel opera mini og gå inn på vanlige nettsider Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 om jeg bare hadde en telefon hvor mini ikke var på bærtur (eldre t610). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg