iNtensimilla Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Åssen monterer jeg denne på mitt MSI K8N NEO2-FX? Må jeg ta ut hele HK? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Du må ta ut HK for å bytte kjøler siden kjøleren er festet med neon gummi/plastikk skruer ting. Det du gjør er å klemme på baksiden av skruen, så får du den ut. Ta på den nye kunne du gjort uten å ta ut HK. Er mulig at du klarer å ta ut den gamle uten å bytte kjøler, men da vil du ikke kunne sette den på igjen. Endret 19. april 2006 av bIsk0p Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Du må ta ut HK for å bytte kjøler siden kjøleren er festet med neon gummi/plastikk skruer ting. Det du gjør er å klemme på baksiden av skruen, så får du den ut. Ta på den nye kunne du gjort uten å ta ut HK. Er mulig at du klarer å ta ut den gamle uten å bytte kjøler, men da vil du ikke kunne sette den på igjen. 5949264[/snapback] Ok. Er det noen som VET at den passer? For da kan jeg bare knekke de plastik greiene som er på orginale. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Chipsetkjølere er noe veldig standard greier. På skolen min har de fleste K8N kort (tror jeg) han ene byttet nettopp kjøleren med en lignende (passiv) med samme fester. Eneste var at ham måtte brekke av noen av beinene for å få plass til skjermkortet. Dette ser det ikke ut som du kommer til å ha problemer. med. Men er det noen metal ringer rundt kjøleren? Jeg fant ikke noen bilder som kunne svare på dette. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Men er det noen metal ringer rundt kjøleren? Jeg fant ikke noen bilder som kunne svare på dette. 5952332[/snapback] Mener du på HK? Nei. Men det står flere festemetoder i bruker manualen, men jeg skjønner ikke helt alt som står der. Er så mange feste clips og sånt i pakka. Tror jeg bare går for noe i morra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå