aGal Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 De hjertene på siden MÅ jo bare være i rød UV plexi 5972152[/snapback] Trur jeg holder meg til blank 3mm plexi, for det får jeg gratis Skal seff ha røde katoder inni ! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Hær er en liten handle liste: 1 x UV katode 20 cm 1 x Rød katode 20 cm 1 x Rød katode 30 cm 1 x Katode kit 2 x Mist vifte 1 x 4 PIN forlenger 1 x HK brett +++ små stuff og ting jeg kommer på ! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Vel. Et katodekit rekker bare til to katoder og du skal bestille 3 kalde katoder ser jeg, så da må du bestille et katodekit til og i samme slengen kjøpe med en katode til som jeg vil anbefale at blir UV. For den enkle UV-katoden blir drept av det røde lyset, ihvertfall når det bare er en katode. Jeg har selv 4 UVkatoder (2x30cm og 2x20cm) og det holder akkurat. Les litt i FAQen angående UV om du lurer på ting rundt det. Og husk det at de røde katodene gir ut et mer rosa lys, enn rødt. Ellers, stå på! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Vel. Et katodekit rekker bare til to katoder og du skal bestille 3 kalde katoder ser jeg, så da må du bestille et katodekit til og i samme slengen kjøpe med en katode til som jeg vil anbefale at blir UV. For den enkle UV-katoden blir drept av det røde lyset, ihvertfall når det bare er en katode. Jeg har selv 4 UVkatoder (2x30cm og 2x20cm) og det holder akkurat.Les litt i FAQen angående UV om du lurer på ting rundt det. Og husk det at de røde katodene gir ut et mer rosa lys, enn rødt. Ellers, stå på! 5977310[/snapback] Jeg har katode kit hjemme med 1 katode, men vurderer å bestille 2 kit så jeg får 2 UV og 2 røde, og fortsat kan ha lys i shuttelen min! Endret 24. april 2006 av aGal Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 De hjertene på siden MÅ jo bare være i rød UV plexi 5972152[/snapback] Trur jeg holder meg til blank 3mm plexi, for det får jeg gratis Skal seff ha røde katoder inni ! 5972589[/snapback] Du kan matte plexien så sprer lyset seg bedre på plexi, da kommer den til å lyse opp Noen eksempler på hvordan det blir med mattet plexi og grønnt lys: Lenke til kommentar
aGal Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 De hjertene på siden MÅ jo bare være i rød UV plexi 5972152[/snapback] Trur jeg holder meg til blank 3mm plexi, for det får jeg gratis Skal seff ha røde katoder inni ! 5972589[/snapback] Du kan matte plexien så sprer lyset seg bedre på plexi, da kommer den til å lyse opp Hmmm... det kan jeg i vaffal gjøre med det ene hjærtet i fronten !... jeg vil se åssen det blir før jeg bestemmer meg ! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 I dag har jeg kjøpt: Sunbeam Kald Katode, 20cm, UV/Blacklight 2 stk Sunbeam Kald Katode, 20cm, Rød 1 stk Sunbeam Kald Katode, 30cm, Rød 1 stk Sunbeam Kald Katode Basic Kit 2 stk Lian Li hovedkortbrett 1 stk MIST vifte, 16.5 dB(A), LED, 4xRød 2 stk 1-2 splitt drevkabel, "UV/Rød" 1 stk Forlenger, P4-pinskabel til HK, 30cm 1 stk Kabelforlenger, ATX, 20-pins, 50cm 1 stk FG120 Grill, 120mm, Standard, Chrome 1 stk Så venter i spenning på pakken Lenke til kommentar
aGal Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Varene har kommet, trur det blir lite med framdrift før sommeren ! har 2 konfirmasjoner, den ene er søstra mi sin, så blir mye stress + eksamen og tentamner... Har tegnet en tegning over åssen det skal se ut inni... Og den ser du hær: Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hi Hvordan går det med modden din D var temmelig orginalt med LOVE temaet ditt- rødt lys , hjerter osv.... Er d presang til dama.... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 hvor kjøper dere plexi glass? sån som Klekkus, spør han for han har bygget mange kabinett. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Plexi får du på hvilken som helst glasshandler. Kan du ikke bare lese FAQ og stickeys i stede for å spøre?! De er jo der for at folk ikke skal komme med samme spørsmålet "over and over again"! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Han er 12 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 Prosjektet er avblåst eller dreti på om du vil... Etter en hel sommer med litt mye farting ble det lite tid til PC. Nye idéer har kommet og tanken falt over til HTPC... Jeg har i hele dag (lørdag 16.09.06) tenkt på en smart kjøleløsning til HTPC'n som jeg håper å få påstartet så fort som mulig. Det blir nok en work logg på den tenker jeg, men den skal jeg ikke påstarte før jeg har begynt med "prosjektet" om du vil.. Tråden kan slettes av de store "sjefer ? " ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå