aGal Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Hei og hå alle store og små. Jeg har tenkt å modde et kabinett, den skal være preget av: Rødt, plexiglass, aluminium, hjærter... Har tegna alle tegningene, mangler bare siste fin puss før jeg begynner Endret 3. juni 2006 av aGal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Velkommen til forumet! (du vet ikke hva du har begitt deg ut på...) Skal du ha hardware inni også, eller KUN kabinett? Du kan jo finne er rimelig Q-Tec kabinettm lakkere det helt rødt, sette inn pleksi osv. Ellers kan du bruke sketch-up til å lage en skisse på hvordan det kommer til å se ut. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Velkommen til forumet! (du vet ikke hva du har begitt deg ut på...) Skal du ha hardware inni også, eller KUN kabinett? Du kan jo finne er rimelig Q-Tec kabinettm lakkere det helt rødt, sette inn pleksi osv. Ellers kan du bruke sketch-up til å lage en skisse på hvordan det kommer til å se ut. 5949033[/snapback] Takker og bukker for velkomsten Har hardware til PC'n, jeg vet hva jeg driver med Har modda 2 PC'r før, men det var så gøy at nå vil jeg gjøre mer. Men nå vil jeg utforske mer om jeg kan få lov PC'n blir kanskje i tre' i og med at jeg er litt "new" på detta punktet Jeg tenkte kanskje folk kunne verra litt snille å hjelpe meg, men tok vist feil :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Velkommen til forumet! (du vet ikke hva du har begitt deg ut på...) Skal du ha hardware inni også, eller KUN kabinett? Du kan jo finne er rimelig Q-Tec kabinettm lakkere det helt rødt, sette inn pleksi osv. Ellers kan du bruke sketch-up til å lage en skisse på hvordan det kommer til å se ut. 5949033[/snapback] Takker og bukker for velkomsten Har hardware til PC'n, jeg vet hva jeg driver med Har modda 2 PC'r før, men det var så gøy at nå vil jeg gjøre mer. Men nå vil jeg utforske mer om jeg kan få lov PC'n blir kanskje i tre' i og med at jeg er litt "new" på detta punktet Jeg tenkte kanskje folk kunne verra litt snille å hjelpe meg, men tok vist feil :!: 5949532[/snapback] Det ligger masse workloggs her inne på forumet. Der kan du sikkert finne masse hjelp når det gjelder trekabinetter. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Velkommen til forumet! (du vet ikke hva du har begitt deg ut på...) Skal du ha hardware inni også, eller KUN kabinett? Du kan jo finne er rimelig Q-Tec kabinettm lakkere det helt rødt, sette inn pleksi osv. Ellers kan du bruke sketch-up til å lage en skisse på hvordan det kommer til å se ut. 5949033[/snapback] Takker og bukker for velkomsten Har hardware til PC'n, jeg vet hva jeg driver med Har modda 2 PC'r før, men det var så gøy at nå vil jeg gjøre mer. Men nå vil jeg utforske mer om jeg kan få lov PC'n blir kanskje i tre' i og med at jeg er litt "new" på detta punktet Jeg tenkte kanskje folk kunne verra litt snille å hjelpe meg, men tok vist feil :!: 5949532[/snapback] Det ligger masse workloggs her inne på forumet. Der kan du sikkert finne masse hjelp når det gjelder trekabinetter. 5949552[/snapback] OK ! Jeg skal sjekke litt rundt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 WORKLOGGS Her ligger det mye rart. Alltid gøy å ta en tur innom. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Har akkurat nå funnet ut at jeg kanskje kan bruke 17" skjemen som streika for 2 uker siden til "kabinett"... <3 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Blir nokk TREVÆRK Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI det var min idè jeg hadde tenkt til å lage et sånt til dama mi ... men det blir sikkert bra dette lykke til Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Last ned sketchup og tegn! Bare fantasien som setter grenser vettu, dere skulle bare vist hva jeg driver å tegner nå,som jeg skal bygge! Kommer worklog seinere når jeg har tegna ferdig model og kjøpt materialer Lenke til kommentar
aGal Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Har tegna noen skisser for hånd. Legger vel ut et bilde her snart... Skal bestille hovedkortbrett og noe anna stuff før jeg bestemmer meg for hvilken skisse jeg skal ta utgangspunktet i ! LOVE PC Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg vil først og fremst råde deg til å lage noen grove skisser i sketchUp, slik at du finner ut selve "overall" look Lenke til kommentar
techs Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg vil først og fremst råde deg til å lage noen grove skisser i sketchUp, slik at du finner ut selve "overall" look 5953918[/snapback] Enig der, bruk Sketchup! www.sketchup.com hvis du ikke har det enda.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Så kan du jo ta en titt i her også https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=396257&hl= Lenke til kommentar
aGal Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Ja, jeg har prøvd men ender bare opp med rævva resultat, i hodet har jeg et perfekt bilde av kabinettet, så da skal jeg prøve å få tegna over på papir og scanne det inn, å mekke på det med photoshop n00b meg ? nei, jeg er bare født sån LOVE Endret 20. april 2006 av aGal Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Er bare å trene litt, så får du det til. Da får du med riktig mål og alt, slik at du kan se om ting passer som det skal. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Her er en skisse om jeg har klart å gjøre riktig ! Gjerne tilbake meldinger, negative/positive De to små hjærtene i fronten er tenkt at skal av/på og reset knapper Endret 22. april 2006 av aGal Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Uh, lag i sketchup du, da blir det mye bedre! Lenke til kommentar
techs Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 De hjertene på siden MÅ jo bare være i rød UV plexi Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 De hjertene på siden MÅ jo bare være i rød UV plexi 5972152[/snapback] og hvor påstår du at han kan få kjøpt det i norge? Netshop selger det ikke langere, og hvis du skalha fluoriserende plexi hos glasshandleren må du kjøpe veldig store biter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå