GeCcO Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 ja, det stemmer dette er helt mulig men jeg får det ikke til, så hvis noen kunne sjekke den siden: http://www.sphosting.com/mafiaheaven/extracars.htm Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 jeg vet nå hvordan du fixer dem hemmelige bilene i Mafia! fakta er at den siden du nevner bare gir fra seg halve sannheten.. :wink: det du må gjøre er å laste ned det programmet som er nevnt, kjøre det og extracte 'models'. inni Mafia katalogen du har på maskinen din så vil du nå ha en katalog som heter Models, gå inn i den, kopier Ambulance00.4ds fire00.4ds hearseA00.4ds truckBx00.4ds truckB00.4ds truckA00.4ds til en backup-katalog og så renamer du filene nedenfor til dem jeg har listet ovenfor. det er best å bruke Bolt bilene for dem er overalt i spillet, og er ikke vanskelig å få tak i, pluss dem har ikke noen farge varianter, så det er lett å modifisere. beatle custom brouk00.4ds bus bus00.4ds Monster truck Bigfoot00.4ds Monster truck american flag Bigfoot.4ds Motorcycle 9motorka.4ds Toyota 4x4 concept car toyota00.4ds tractor traktor.4ds Xeon xedos00.4ds komplett liste over alle bilene og deres filnavn finner du her, og det er ikke bare monster-trucks og motorsykkler som er 'gjemt' inni spillet. eller hva med å råkjøre med racerbilen på stripa? eller hva med å kjøre racerløpet med monster-trucker isteden for racer-biler? mye rart kan gjørest i spillet.. :smile: kos deg! [ Denne Melding var redigert av: Prelude på 2002-10-01 18:11 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå