TLZ Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Queensrÿche. De er vel litt i den gaten trådstarter ser etter hvis jeg ikke tar feil. Operation Mindcrime er et helt fantastisk album. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Perfect Man, fra 1988, av RAGE er ganske koselig. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Nitro - Freight Train Skaff deg musikkvideoen. Det er den ultimate 80-talls harry musikkvideoen! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Mitt bidrag Litt variasjon, glam metal, speed metal, trash metal (Forskjellen er ofte minimal ) Twisted Sister - I Wanna Rock Twisted Sister - You Can't Stop Rock And Roll Antrax - A.I.R. Antrax - Madhouse W.A.S.P. - Animal (Fuck Like A Beast) W.A.S.P. - Chainsaw Charlie W.A.S.P. - Blind In Texas Judas Priest - You've Got Another Thing Comin' Judas Priest - Screaming For Vengeance Judas Priest - The Sentinel Judas Priest - Rock Hard, Rock Free Judas Priest - Jawbreaker Judas Priest - The Green Manalishi (Cover) Judas Priest - Hell Bent For Leather Judas Priest - Killing Machine Judas Priest - Electric Eye Judas Priest - Breaking The Law (<-sjekk ut musikkvideoen) Iron Maiden - 2 Minutes to Midnight Ozzy Osbourne - Bark At The Moon Ozzy Osbourne - Hellraiser Nitro er vel også verdt å høre på, vanskelig å finne, men veldig 80-talls. Double Trouble f.eks. Her er den som Lungemannen snakket om. Legg merke til gitaren til Michael Angelo Edit: Sikkert noe av det jeg har nevnt som er nyere, men det er ihvertfall 80-talls grupper Endret 21. april 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ææææ, jeg glemte å nevne W.A.S.P., ser jeg nå. Europe er forresten kanskje verdt å høre litt på, hvis du liker hair metal. Stormwind, f.eks. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) kjehaako: The Green Manalishi, Killing Machine og Hell Bent for Leather er da fra 70-tallet? Men de er da gode låter, for all del. Riffet på Killing Machine Endret 21. april 2006 av Johan123321 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Hm, de er vel fra 1978, men soundet er 80-talls. Nå går jo stilen til Judas Priest veldig mye frem og tilbake, blir endel store sprang på kort tid, så to år unna er vel ikke så gæli. (*Ro seg i land*, du har såklart rett ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå