Lifeform Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hvordan får jeg TV-signalet fra PCen til å maksimeres helt ut i kantene? Har nå bildet midt i TVen med en svart ramme rundt. Skjermkort: Gainward GeForce 2 MX400 Twinview. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Trokke noen gidder å svare deg når du har den tåpelige overskriften Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Nei, det er vel så :wink: Hva er ditt lag da...? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 har hørt fkh spillere er flinke til å fikse det der :razz: eller du kan jo kanskje prøve tv-tool :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Skal vel være noen instillinger når du høyreklikker på skrivebordet, velger egenskaper, går på innstillinger, avansert.. Du får lete litt rundt der.. ellers er det sikkert kjekt med nye drivere; http://www.nvidia.com Heia Start.. Lenke til kommentar
caturbo Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Bruk nvidia sine nyeste drivere, de lar deg stille på billedstørrelsen(bildet går helt ut i kanten på tv-skjermen og vel så det.) Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 HEEEEEEEIA ODD!!! :razz: Tror en vanlig overskrift vil trekke flere folk enn en slik dum overskrift.. tenk litt før du poster :smile: Lenke til kommentar
Eurit Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 BRANN !!! Skjerp dykk! Dette er lavmål! Brann-Viking 2-3 Lenke til kommentar
vegge Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 22:44, skrev Draco:Tror en vanlig overskrift vil trekke flere folk enn en slik dum overskrift.. tenk litt før du poster :smile: Denne overskriften trekker folk!! Problemet er at man kanskje heller diskuterer fotball i den.. Mange brukere er ellers så opptatt av topicer o.l. at de helt glemmer å svare skikkelig på spørsmål. Hold nå opp dere moderatorwannabes! :razz: Personen har jo fått noen tips da, så det burde jo fungere. Da gjør det kanskje ikke noe at denne tråden utvikler seg til en fotballdiskusjon.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg kommer fra Brann Stadion nå! SNAKK OM NEDTUR! Det er faktisk bare Brann som klarer å gå fra å lede 2-0 til å tape 2-3! Ikke harseler med Brann og meg! Jeg kommer til å ende opp som en mentalt forstyrret person! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Ser ikke bra ut for brann nei. Lyn og rbk borte og lsk hjemme i de 3 siste kampene. Er jo dømt til å rykke ned på forhånd.. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Ok TV tool fungerte glimrende! Brann rykker ALDRI ned!!!!!!!!!!!!!!! :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Gitt opp brann for lenge siden! Gidder ikke å knuse noe vær gang brann spilte og hisse meg opp i hverdagen. nå dritter eg i hele fotballen men enkelte kamper ser eg. Nå er det bare UFC det går i! [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-10-01 05:35 ] Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Ok Ser ikke så mye fotball selv, men spiller en del. Morsommere det. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 heia Brann, men det ser mørkt ut.. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 *******s brann. For første gang i år ser det faktisk ut som de klarer seg. Kjipt, eller hva?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå