Maroder_S Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vi har sammenlignet seks populære og aktuelle hodesett. Hvilket av settene kommer best ut av testen? Les mer Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har Steelsound 5H selv. Veldig fornøyd med lyden, i tillegg er de sinnsykt behaglige å ha på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Siberia headsetett var behagelig og bra lyd men knekker hvis du tar det av for hardt *teiper sammen siberia headset for n'te gang* Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Jeg har Steelsound 5H selv. Veldig fornøyd med lyden, i tillegg er de sinnsykt behaglige å ha på. 5948271[/snapback] Enig. Deilig å ha på og bra lyd til prisen. Endret 19. april 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
maskot Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har lest testen no, men eg er litt usikker på kass som er best til spillig, og snakke i mic? er det vinnaren av testen eller den andre det nevnte til gaming? eg skal ha andre høgtalara og til musikken Lenke til kommentar
Aesop Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Er det noen som har hatt erfaringer med trådløse hodesett? Jeg kunne tenke meg et for å kunne bruke skype uten å måtte sitte med PCen. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Er det noen som har hatt erfaringer med trådløse hodesett? Jeg kunne tenke meg et for å kunne bruke skype uten å måtte sitte med PCen. 5948466[/snapback] Jeg har brukt slikt en stund. Konklusjon, helt genialt. Har PCen i kjelleren og jeg kan høre på musikk mens jeg slår plenen eller sitter på verandaen i andre og griller. Kjøpte settet for noen år siden på lefdal. Et philips sett som lades ved å koble det på samme ledning senderen bruker. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Føler ikke at mitt Senheisser headset er klart til å byttes ut, hvis ikke ville jeg kjøpt testvinneren. Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Bra test! Fekk lyst på... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Har lest testen no, men eg er litt usikker på kass som er best til spillig, og snakke i mic? er det vinnaren av testen eller den andre det nevnte til gaming? eg skal ha andre høgtalara og til musikken 5948304[/snapback] Finns ein del andre headset utenom denne testen. Sjølv anbefaler eg og mange andre Sennheiser sine gaming headset. PC150, PC160, PC140 osv... Bra test, håper på fleire slike. Utseende synes eg er viktig. Endret 19. april 2006 av Elendil Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Fint med en slik test. Det er ikke mer enn to dager siden jeg tenkte at det var på tide. Hodesettet er oppgitt fra 18 til 28 Hz Finn feilen. Testvinneren var nok litt dyr, men jeg kommer nok til å kjøpe noe lignende, siden jeg er lei av billige hodesett som er elendige. Jeg har hatt fire hodesett i hus i det siste, alle mistet etter hvert lyden i den ene høyttaleren. Da jeg åpnet opp var tre taipet isammen innvendig (ikke loddet), og alle hadde ledninger med tykkelse på cirka 0.25mm (med isolasjon). Så nå må jeg skaffe meg noe bra. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har bare lyd på 1 øre på mitt Steel 5H Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Synd ikke de har testet hodetelefonene over lengre tid. Jeg har hatt 2 sett Steel 5H og makan til elendig kvalitet skal man lete lenge etter. På det første settet datt mikken og høyre side ut etter 2 uker, sendte inn og fikk nye, på dette settet datt mikken ut etter et par dager, så datt høyre side ut. Aldri mere steel! Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Sennheiser PC150 for alle penga her og... (2 stykk som har vart i over to år faktisk ) Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Mange SteelSound 5H ER dårlige fordi Steel Series har FEILPRODUSERT 20000 eksemplarer av 5H både med og uten USB lydkort. Har det selv og har send det inn til reprasjon hos Steelseries. Hvis man har et defekt sender man det inn og får et nytt + steelpad Qck+. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Mange SteelSound 5H ER dårlige fordi Steel Series har FEILPRODUSERT 20000 eksemplarer av 5H både med og uten USB lydkort.Har det selv og har send det inn til reprasjon hos Steelseries. Hvis man har et defekt sender man det inn og får et nytt + steelpad Qck+. 5949239[/snapback] Åssen fikk du kontakt? Mail? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 En slik test har jeg savnet, takk! Holder meg til min kjære Icemat Siberia en stund til ihvertfall Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Mange SteelSound 5H ER dårlige fordi Steel Series har FEILPRODUSERT 20000 eksemplarer av 5H både med og uten USB lydkort.Har det selv og har send det inn til reprasjon hos Steelseries. Hvis man har et defekt sender man det inn og får et nytt + steelpad Qck+. 5949239[/snapback] Åssen fikk du kontakt? Mail? 5949282[/snapback] Det lurer jeg på også! Lenke til kommentar
g5r Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hvor er KOSS? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307562 kjempebra hvis noen lurer. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har hatt Steelsound 5h siden i fjor sommer, og det er ingen feil hittil. Er kanskje blant de heldige jeg da. Er uansett kjempefornøyd med lyd, mic, og passform. De ser fine ut og, hvis det skulle bety noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå