Gå til innhold

Bra gaming mus/matte til gaming?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har Razer Copperhead og den største QPAD musematten, funker flott sammen, og Razer musene er ikke noe dårligere enn logitech merket.

5955682[/snapback]

 

Jeg har lyst på Razor Copperhead, men jeg vet ikke hvordan OS krav det er? Det står ikke på komplett.no...

På Diamondback er det iallefall bare Windows 98 SE eller senere. Men siden Copperhead har høyere DPI (og sikkert mye annet) så er jeg ikke sikker på om den har høyere OS krav. Har Windows 2000. Vet noen dette?

5956589[/snapback]

 

Tror den skal funke for det....

Jeg har den og anbefaler deg å kjøpe den (hvis du gamer da).. Den er helt vanvittig!

5963028[/snapback]

 

Gamer masse jeg, spesielt Counter-Strike. Tror jeg skal gå for den... Men koster litt mye synes jeg.

 

Edit: og en Qpad, vet ikke om jeg skal ha low-sense eller mid-sense. Må finne ut hvor stor plass jeg har først.

Endret av xerminx
Lenke til kommentar

QPAD lowsens er det jeg har fant jeg ut, den største, og skal legge til at dette er en veldig god musematte, husker jeg hadde func 1030(eller noe) og hvor liten den var og hvor ofte musen min havnet utenfor matten, det har aldri skjedd med qpaden =)

 

 

 

Edit: Rettet opp noen leifer..

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Jeg har fUnc 1030 nå.. Er den største Qpaden mye større?

Er det noen her som er helt sikre på hva OS kravene til Razor Copperhead er? Jeg har lyst på den, men har windows 2000 så OS krav må ikke være XP.

5966703[/snapback]

 

 

Bakpå Copperhead esken min står det:

System Requirements:

Windows 98se/ME/2000/XP

USB 1.1/2.0 Port

 

Og ja, lowsens versjonen av QPAD er ganske så mye større.

Lenke til kommentar

Ok, tusen takk! Ligger nok en Copperhead i postkassen min om en uke eller to! :D

Er det bare plug and play eller drivere osv.?

 

Edit: Fant plutselig ut at jeg har skrevet feil i hele tråden. Har skrevet Razor istedet for Razer. :blush:

 

Edit 2: Jeg kommer ikke inn på hjemmesiden til Razer. Går inn på www.razerzone.com, men siden kommer ikke opp. Den forblir bare hvit.!

Endret av xerminx
Lenke til kommentar
Ok, tusen takk! Ligger nok en Copperhead i postkassen min om en uke eller to! :D

Er det bare plug and play eller drivere osv.?

 

Edit: Fant plutselig ut at jeg har skrevet feil i hele tråden. Har skrevet Razor istedet for Razer.  :blush:

 

Edit 2: Jeg kommer ikke inn på hjemmesiden til Razer. Går inn på www.razerzone.com, men siden kommer ikke opp. Den forblir bare hvit.!

5966868[/snapback]

 

 

Kansje du mangler java eller flash, jeg kommer værtfall inn.

Lenke til kommentar
Det vil vera lurt å få eit bedre OS spør du meg...visst du kansje ikkje trenger det til mus.Kommer det alltid noko nytt som trenger OS krav

5967404[/snapback]

 

Spørsmålet mitt er ikke om jeg trenger bedre OS men om hvilken mus / musematte

jeg burde kjøpe. :roll:

 

Så vennligst hold deg on-topic.

Endret av xerminx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...