Gå til innhold

Bra gaming mus/matte til gaming?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok... Har sett litt på tilbakemeldinger om G5 på komplett.no... Litt blandet kritikk...

Jeg spiller med 2.0 i sens i cs, hvis det har noe å si.

Har sett på matter og funnet ut at QPAD kommer i flere forskjellige størrelser pga forskjellig sens. Men hva vil f.eks lowsens si og hva vil highsens si? Hvor mye har du i sens når du har lowsens?

 

Edit: Det står at mx 518 krever Windows Xp... Jeg har 2000, har det noe å si?

Endret av xerminx
Lenke til kommentar

En kjent gamer som tydeligvis er veldig god. Musematte er vell eeegentlig det samme hva man har. Blå musematte for 20 kr = varer i 2 mnd, er veeldi deilig men ganske liten. QPAD XXXL eller hva den jeg heter er, ikke like deilig som blå musematte, men varer ca evig og er veldig stor. (Kjøpte den etter X antall ganger der jeg tenker på cs "haha du e død!!" midt i kampens hete, så klarer jeg da å drage musen ut på pulten, = alt blir klikk og jeg dør, skjer aldri nå lenger:p

Lenke til kommentar

Hvis du spør meg er Razor Diamonback utrolig liten og lav, ligger ikke så godt i hånden som Logitech MX musene eller G5. G5 er konge til gaming, finnes ingen bedre!

 

G5 er forresten den beste du får til CS 1.6 eller CSS. Er absolutt et must! :thumbup:

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar
Jeg har Razer Copperhead og den største QPAD musematten, funker flott sammen, og Razer musene er ikke noe dårligere enn logitech merket.

5955682[/snapback]

 

Jeg har lyst på Razor Copperhead, men jeg vet ikke hvordan OS krav det er? Det står ikke på komplett.no...

På Diamondback er det iallefall bare Windows 98 SE eller senere. Men siden Copperhead har høyere DPI (og sikkert mye annet) så er jeg ikke sikker på om den har høyere OS krav. Har Windows 2000. Vet noen dette?

Lenke til kommentar
Jeg har Razer Copperhead og den største QPAD musematten, funker flott sammen, og Razer musene er ikke noe dårligere enn logitech merket.

5955682[/snapback]

 

Jeg har lyst på Razor Copperhead, men jeg vet ikke hvordan OS krav det er? Det står ikke på komplett.no...

På Diamondback er det iallefall bare Windows 98 SE eller senere. Men siden Copperhead har høyere DPI (og sikkert mye annet) så er jeg ikke sikker på om den har høyere OS krav. Har Windows 2000. Vet noen dette?

5956589[/snapback]

 

Tror den skal funke for det....

Jeg har den og anbefaler deg å kjøpe den (hvis du gamer da).. Den er helt vanvittig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...