Gå til innhold

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå er det en stund siden jeg var 14, men jeg er av den oppfatning at også 14-åringer har behov. Hun idol-dama kunne jo vært lit generøs og delt ut litt mer enn autografer til beundrerene sine...

*hubba*

5950585[/snapback]

Det synes jeg Jenna Jameson kunne også :w00t:

Lenke til kommentar
#1 Jeg har sett henne i virkeligheten uten et halv tonn sminke og Photoshop-effekter.

5951318[/snapback]

Jeg har også sett henne i virkeligheten.. Da var det ikke mye photoshop-effekter.......

Et halvt tonn sminke er vel å ta i litt... Jenter skal, etter min mening, ha litt sminke.. Det gjør dem jo ofte penere...

#2 Jeg har tydeligvis en annen smak for damer enn deg.

5951318[/snapback]

Er lov det.... Men at hun er en pen jente kan du ikke nekte for.. Hun ble f.eks nylig kåret til norges mest sexy pop-babe (eller noe i den duren) av se&hør...

Lenke til kommentar

å WOW, næmen, så digg ass, bare så kult mann!!

Erm, nei. Ikke akkurat noe å rope hurra for. Er ikke noe spesielt med Tone for fem flate øre, yet another Idol spykopp. Har nok av de frøkene, da vi fremdeles sliter med den ultra irriterende, wannabe, cant sing at all "im so cute" Sandra Lyng Haugen. Hun var inne på treningsentret her jeg bor (Svolvær) etter en opptreden på det nye kjøpesenteret (tror det var for å få folk ut derfra) og dama er ikke akkurat noe å snu seg etter nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...