tore- Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Dette er ikke direkte HW-relatert, men føler det er i riktig katagori for det om. Jeg lurer på om noen har klart å finne den ultimate verktøyskassen. Den inneholder alle slags skrujern og brakonøkkler(slik det skrives?) som kan brukes i alle tenkelige elektroniske komponenter. Ta tenker jeg på alt fra pc, mobil, mindre/større elektriske ting som trenger alt fra små til VIRKELIG små skrujern og brakonøkkler. Merket selv idag at jeg manglet en del utstyr for å demontere mobilen min. Hvis noen vet hvor denne utstyrsesken finnes, si ifra! Det finnes så mye forskjellig der ute. Sjekket clasolhson, og det finnes få pakker som passer til mitt formål. Takker så meget for all hjelp Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Verktøykasse + jernvarebutikk = fritt valg. Kjøp skrutrekkere for småelektronikk (torx og phillips) + div GODE skrujern som du bruker på pc'en. Evt en bitsskrutrekker (veldig fleksibelt bruksområde) Dette er den beste pakken du kan skaffe deg Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 og brakonøkkler(slik det skrives?) som kan brukes i alle tenkelige elektroniske komponenter. 5947931[/snapback] Som allerede nevnt av Fragment kan du benytte Torx. Det du tenker på er Umbrako (som er 6-kantet) og jeg ikke har observet benyttet på PCer. Torx benyttes bl.a. av Compaq, IBM og en rekke andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå