Gå til innhold

Lian Li PC600 Series, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg kikker litt på kabinetter for tida, og lurer på om noen har noe erfaring med Lian Li PC600. En mindre versjon av PC1000.

Lian-Lis offisielle side

Her på Microplex

Et nydelig kabinett, som ser lite og kompakt ut, men likevel burde yte godt angående lyddemping (mulighetene) og kjøling.

Så, erfaringer?

5947928[/snapback]

Det kabinettet er Ganske bra :thumbup: Jeg har det kabinettet og kjølingen er veldig god og jeg hører iallefal så vidt noe som helst fra denne pcen ;) men jeg skal selv kjøpe detteLian Li kabinettet fordi jeg vil ha et større kabinett. Men vis du vil ha et lite, kompakt,stille kabinett med god kjøling så kjøp dette ;):thumbup:

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg kikker litt på kabinetter for tida, og lurer på om noen har noe erfaring med Lian Li PC600. En mindre versjon av PC1000.

Lian-Lis offisielle side

Her på Microplex

Et nydelig kabinett, som ser lite og kompakt ut, men likevel burde yte godt angående lyddemping (mulighetene) og kjøling.

Så, erfaringer?

5947928[/snapback]

Det kabinettet er Ganske bra :thumbup: Jeg har det kabinettet og kjølingen er veldig god og jeg hører iallefal så vidt noe som helst fra denne pcen ;) men jeg skal selv kjøpe detteLian Li kabinettet fordi jeg vil ha et større kabinett. Men vis du vil ha et lite, kompakt,stille kabinett med god kjøling så kjøp dette ;):thumbup:

5950846[/snapback]

Hvordan er lyddempingen i harddiskmodulene da?

Lenke til kommentar
Hei.

Lian-Lis offisielle side

Her på Microplex

Så, erfaringer?

5947928[/snapback]

5950846[/snapback]

Hvordan er lyddempingen i harddiskmodulene da?

5951963[/snapback]

Jeg syntes de er helt fine. Jeg hører så vidt noe fra hele kabinettet :thumbup:

Men ville gått for mitt andre forslag! Er litt knotete og stappe ALL hardwaren inn i pcen.. Trangt blir det nok.. Men ellers helt Konge kabinett! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...