Heilage Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei. Jeg kikker litt på kabinetter for tida, og lurer på om noen har noe erfaring med Lian Li PC600. En mindre versjon av PC1000. Lian-Lis offisielle side Her på Microplex Et nydelig kabinett, som ser lite og kompakt ut, men likevel burde yte godt angående lyddemping (mulighetene) og kjøling. Så, erfaringer? Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei. Jeg kikker litt på kabinetter for tida, og lurer på om noen har noe erfaring med Lian Li PC600. En mindre versjon av PC1000. Lian-Lis offisielle side Her på Microplex Et nydelig kabinett, som ser lite og kompakt ut, men likevel burde yte godt angående lyddemping (mulighetene) og kjøling. Så, erfaringer? 5947928[/snapback] Det kabinettet er Ganske bra Jeg har det kabinettet og kjølingen er veldig god og jeg hører iallefal så vidt noe som helst fra denne pcen men jeg skal selv kjøpe detteLian Li kabinettet fordi jeg vil ha et større kabinett. Men vis du vil ha et lite, kompakt,stille kabinett med god kjøling så kjøp dette Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Hei. Jeg kikker litt på kabinetter for tida, og lurer på om noen har noe erfaring med Lian Li PC600. En mindre versjon av PC1000. Lian-Lis offisielle side Her på Microplex Et nydelig kabinett, som ser lite og kompakt ut, men likevel burde yte godt angående lyddemping (mulighetene) og kjøling. Så, erfaringer? 5947928[/snapback] Det kabinettet er Ganske bra Jeg har det kabinettet og kjølingen er veldig god og jeg hører iallefal så vidt noe som helst fra denne pcen men jeg skal selv kjøpe detteLian Li kabinettet fordi jeg vil ha et større kabinett. Men vis du vil ha et lite, kompakt,stille kabinett med god kjøling så kjøp dette 5950846[/snapback] Hvordan er lyddempingen i harddiskmodulene da? Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hei. Jeg kikker litt på kabinetter for tida, og lurer på om noen har noe erfaring med Lian Li PC600. En mindre versjon av PC1000. Lian-Lis offisielle side Her på Microplex Et nydelig kabinett, som ser lite og kompakt ut, men likevel burde yte godt angående lyddemping (mulighetene) og kjøling. Så, erfaringer? 5947928[/snapback] Det kabinettet er Ganske bra Jeg har det kabinettet og kjølingen er veldig god og jeg hører iallefal så vidt noe som helst fra denne pcen men jeg skal selv kjøpe detteLian Li kabinettet fordi jeg vil ha et større kabinett. Men vis du vil ha et lite, kompakt,stille kabinett med god kjøling så kjøp dette 5950846[/snapback] Hvordan er lyddempingen i harddiskmodulene da? 5951963[/snapback] Jeg syntes de er helt fine. Jeg hører så vidt noe fra hele kabinettet Men ville gått for mitt andre forslag! Er litt knotete og stappe ALL hardwaren inn i pcen.. Trangt blir det nok.. Men ellers helt Konge kabinett! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Da plass ikke vil bli noe problem for min del, passer PC600 meg perfekt. (Har noen snedige løsninger på lager.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå