Gå til innhold

Command & Conquer 3 avslørt? (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Ser fram til en ny C&C, men håper EA går mer for oppskriften til Westwood. Det virker som de gjør det med noen deler ihvertfall.

Ser at den også vil komme på 360, noe jeg undrer over hvorfor. Å styre spillet med en gamepad er rett og slett veldig begrenset. Håper heller at vi ser dette på Revolution.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om dei tar utgangspunkt i måten dei gamle C&C\RA-spela vart laga kan dette bli veldig bra. Eg ser for meg Red Alert 2 i GDI\Nod-universet med forbetra grafikk :w00t:

Eg vil på ingen måte ha eit spel der du bygger ein bygning frå grunnen av rett på brettet, men i god Westwood-stil bygger du bygningen først og setter den ut når den er ferdig, prefabrikert. Og det er ikkje nødvendig med så alt for avanserte funksjonar og ranking osv...Red Alert 2 var enkelt og genialt, hvilket er grunnnen til at det er min favoritt innan C&C serien.

Lenke til kommentar
endelig et skikkelig c&c spill, spørs bare om EA klarer dette uten å ødelegge alt.

generals var et jalla rts med c&c logoen klistret på for å selge bedre

5948454[/snapback]

Helt enig.

Håper de lager ekte C&C og ikke noe Generals shit.

5954373[/snapback]

Det er sagt før, men spillet blir lagt til C&C-universe, ikke Generals-universe, hvis det var det du mente?

zeph: Jepp, og med "byggesystemet" følger sidebaren :love:

C&CTD kom ihvertfall til PS, uten at jeg likte det (å kontrollere med gamepad)

Lenke til kommentar

JA blir konge med et nyt RTS multiplayer.. spesielt fra C&C! noen andre her som har rundet hele C&C1 på både NOD & GDI?

sidebar må bare være der.. hvis ikke blir jeg over skuffet.. ser at orca er planlagdt.. men håper på motosyklene til NOD og flame trower bilene.. kan bli et bra spill dette:D

også viktig for min del at det blir noen "smyge" mapps hvor du ikke kan bygge allmektig base..

++ håper multiplayeren blir like bra balangsert som den har hvert i de tidligere spillene..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...