Gå til innhold

Command & Conquer 3 avslørt? (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Ny.. Rase?

I'm confused. Er ikke C&C på jorda? Jeg orker ikke mer romvesen tar over verden-crap...

5948640[/snapback]

Har du prøvd Ground Controll 2? ikke? da vil du forandre mening.

Men EA har noe og bevise ja, savner matrialet westwood gutta laget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håpar på at C&C3 kjem, stiller meg tvilande til EA, men dersom dei klarer å lage eit spel verdig C&C-serien skal dei bli tilgitt.
"Ny rase, ny historie, ny krig".

Altså GDI, NOD og enda ein rase? ny krig og ny historie skulle vel berre mangle.

5948072[/snapback]

Når skal folk forstå at EA har nada med utviklingen å gjøre? EA lagde spill i "gamle dager" - men idag opererer de 80% av tiden som en utgiver. Eneste måten EA kan rævkjøre spillet på, er å rushe utvikleren til å få det ferdig. Hastverk er lastverk.

Du må holde orden på alle de forskjellige "universene" her ;) , C&C (Tiberium), RA og Generals

C&C: Tiberium Dawn (1 og det aller, aller første C&C)

C&C: Tiberian Sun (2)

C&C: (Tiberium Twilight eller hva det kommer til å hete...) (3)

Syfer: Jeg var visst litt rask, mest rettet mot Commando_Sondre

5951514[/snapback]

Tiberium Dawn er egentlig det C&C spillet jeg liker best. Kanskje fordi det var nyskapende og veldig bra i sin tid?

Håper C&C3 kan gi meg den samme gleden som jeg hadde med Tiberium Dawn.

5952512[/snapback]

Ah, glemmer aldri når vi spillte C&C1 på Sega Saturn AMD-King :thumbup:

The good old days.

Forøvrig synes jeg for min del at Generals og Zero Hour er veldig bra.

Tar meg ennå en skirmish iblandt.

Selv om jeg -aldri- klarer å motstå jalla GLA taktikken til AMD-King :tease:

Edit: typo.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Når skal folk forstå at EA har nada med utviklingen å gjøre? EA lagde spill i "gamle dager" - men idag opererer de som en utgiver/monopolist. Eneste måten EA kan rævkjøre spillet på, er å rushe utvikleren til å få det ferdig. Hastverk er lastverk.

5953285[/snapback]

Kven er det som utvikler dette då?

Lenke til kommentar

Med tanke på at det ikke er kommet noe info ut, kan jeg ikke svare på det nå. Men jeg er rimelig sikker på at det er en del av "Westwood" staben som ble med til EA-LA etter oppkjøpet. En god del av gutta i Westwood gikk jo fra EA og startet sitt eget produksjons-selskap, Petroglyph, som står bak bl.a Star Wars: Empire at War.

Men, jeg kan si med 99% sikkerhet at EA, ikke utvikler C&C3.

Edit: Noen som har URL til screenshottene? De har blitt fjernet fra de fleste nettstedene.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

EALA utvikler spillet.

Når jeg snakker om C&C3, har jeg forsøkt å påpeke at vi snakker om C&C-universe. Red Alert-serien og Generals-serien er to helt andre universer, eller spill, om du vil. C&C3 blir det tredje spillet med Tiberium, GDI og NOD, og derfor C&C3.

Tiberium Twilight har jo lenge vært tittelen "alle" bruker om spillet. Passer jo bra (Tiberium Dawn, Tiberian Sun...)

Det bladet PC Gamer skriver, ser ihvertfall spennende ut.

Lenke til kommentar
Scans fins allerede. Mer har jeg vel ikke lov til å si her på forumet?

5953489[/snapback]

Er jammen ikke sikker på det. Men når OB kom var det jo mange poster med scans fra blad her så skulle tro det egentlig ikke er noe problem.

5953507[/snapback]

Stol på meg, de finnes. ;)

Endret av meastp
Lenke til kommentar
EALA utvikler spillet.

Når jeg snakker om C&C3, har jeg forsøkt å påpeke at vi snakker om C&C-universe. Red Alert-serien og Generals-serien er to helt andre universer, eller spill, om du vil. C&C3 blir det tredje spillet med Tiberium, GDI og NOD, og derfor C&C3.

Tiberium Twilight har jo lenge vært tittelen "alle" bruker om spillet. Passer jo bra (Tiberium Dawn, Tiberian Sun...)

5953458[/snapback]

Vel, jeg tror det er de gjenstående fra westwood studios som lager spillet. Altså, de som ikke gikk over til Petroglyph. Men resterende crewet fra Westwood (R.I.P) er underlagt EALA ja. Men det er ikke Electronic Arts som utvikler spillet.

Det jeg ville frem til.

Lenke til kommentar
Riktignok ikke så mange. Men her er det jeg fant av det på eurogamer.

5953679[/snapback]

Ok, jeg tenkte på selve PC Gamer, alle sidene er scannet inn. Jeg tør ikke linke direkte, men i en tråd på A path beyond 2-forumet, midt på side 12, finner du hele artikkelen.

Sikker på at de screenshotsene ikke er fra "forrige" C&C-bølge, for en stund siden, som senere ble avkreftet eller noe? Husker ikke helt gangen i det.

Lenke til kommentar
EALA utvikler spillet.

5953458[/snapback]

Vel, jeg tror det er de gjenstående fra westwood studios som lager spillet. Altså, de som ikke gikk over til Petroglyph. Men resterende crewet fra Westwood (R.I.P) er underlagt EALA ja. Men det er ikke Electronic Arts som utvikler spillet.

Det jeg ville frem til.

5953680[/snapback]

Jeg leste om det på http://forums.3drealms.com/vb/showthread.php?t=16462&page=4

Der har en som er ansatt i Petroglyph (utgir seg for det, men jeg stoler på ham), før EALA/Westwood, kommentert det. http://forums.3drealms.com/vb/showpost.php...4&postcount=103

Der er også link til tråden med scans.

Endret av meastp
Lenke til kommentar

Ok nå fant jeg litt info fra en side jeg fant. Dette sto her:

In the JUNE issue of PCGamer magazine, the cover announces a new Command & Conquer game. C&C 3 is in the works. No ETA on when we can expect the game to be released. Below is a scanned picture of the cover of PCGamer magazine. What we do know is that there will be a new side, and I'm assuming the GDI and Nod factions will be included as well. The game will be using a heavily modified version of the SAGE engine that has been used for Generals, Zero Hour, And Battle for Middle Earth 1 & 2. So expect top notch graphics for this new game.

-C&C 3 to ship sometime 2007.

-Mike Verdu will be the Executive Producer.

-Jason Bender will be the Lead Designer.

-C&C 3 begins in the year 2047.

-FMV cut scenes return.

-Kane will return from the dead. But was he ever truly dead?

-Game will use an updated version of the Sage engine.

-Sides are GDI, Nod, and a yet un-named third side.

-Smarter AI (remains to be seen)

-Voice over IP support, Clan support, Observer and spectator modes.

-Single player missions/AI Skirmish

-Multiplayer: Skirmish, Deathmatch, Team Deathmatch, World Domination.

Tar sjansen på å sette inn forsiden av PCgamer i en spoiler.

itlives.jpg

Lenke til kommentar
Ok nå fant jeg litt info fra en side jeg fant. Dette sto her:

In the JUNE issue of PCGamer magazine, the cover announces a new Command & Conquer game. C&C 3 is in the works. No ETA on when we can expect the game to be released. Below is a scanned picture of the cover of PCGamer magazine. What we do know is that there will be a new side, and I'm assuming the GDI and Nod factions will be included as well. The game will be using a heavily modified version of the SAGE engine that has been used for Generals, Zero Hour, And Battle for Middle Earth 1 & 2. So expect top notch graphics for this new game.

-C&C 3 to ship sometime 2007.

-Mike Verdu will be the Executive Producer.

-Jason Bender will be the Lead Designer.

-C&C 3 begins in the year 2047.

-FMV cut scenes return.

-Kane will return from the dead. But was he ever truly dead?

-Game will use an updated version of the Sage engine.

-Sides are GDI, Nod, and a yet un-named third side.

-Smarter AI (remains to be seen)

-Voice over IP support, Clan support, Observer and spectator modes.

-Single player missions/AI Skirmish

-Multiplayer: Skirmish, Deathmatch, Team Deathmatch, World Domination.

Tar sjansen på å sette inn forsiden av PCgamer i en spoiler.

itlives.jpg

5953711[/snapback]

All infor er hentet fra PC Gamer. Der står alt. Jeg har lest artikkelen, spennende saker.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...