Joachim_F Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Et skannet bilde av coveret til amerikanske PC Gamer røper at Command & Conquer 3 er på vei. Samtidig ser britiske OXM ut til å fortelle at F.E.A.R. kommer til 360. Les mer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Håpar på at C&C3 kjem, stiller meg tvilande til EA, men dersom dei klarer å lage eit spel verdig C&C-serien skal dei bli tilgitt. "Ny rase, ny historie, ny krig". Altså GDI, NOD og enda ein rase? ny krig og ny historie skulle vel berre mangle. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Gleder meg til ny C&C... =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Håper på at dette blir bedre enn C&C Generals, det var en liten nedtur da. Men jeg antar at de vet hva de jobber med... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 så ikke noe bilde i artikelen jeg Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) endelig et skikkelig c&c spill, spørs bare om EA klarer dette uten å ødelegge alt. generals var et jalla rts med c&c logoen klistret på for å selge bedre http://darkzero.co.uk/news.php?newsid=9354 høres nå lovende ut Endret 19. april 2006 av Syfer Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ny.. Rase? I'm confused. Er ikke C&C på jorda? Jeg orker ikke mer romvesen tar over verden-crap... Lenke til kommentar
Dande Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) ny rase/ny army.. samme tullet.. jeg for min del håper det blir Red-Alert fortsettelse edit: leste artikkelen nå.. får håpe de kommer opp med noe nytt og bra da. Endret 19. april 2006 av Dande Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Tipper endå eit kvasispel fra EA. Den suits-gjengen lager kun glansbildespel ribba for kjøtt og flesk. Endret 19. april 2006 av fenris1911 Lenke til kommentar
meastp Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Hawko: I C&C (var vel Tiberian Sun, siste) var det vrakrester fra et romskip på et av brettene. Kanskje dette er noe de fortsetter på? EDIT: Scrin, het de visst, hva det nå er. Commando_Sondre&Syfus: Generals har jo aldri vært et "Tiberium-spill", så det kan du nok ta med knusende ro! Det var et nytt univers, så nå finnes det tre (C&C, RA og Generals). Forøvrig er ikke forhåpningene av de høyeste, jf. TFD, som jeg _ikke_ har kjøpt. (Trodde jo vi ihvertfall skulle få skikkelig multiplayer-muligheter, men neida.) Ser spennende ut, men det kommer ikke til å kjøpes hvis EA kludrer det til denne gangen også. Var jo noen spennende bilder for ganske mange mnd. siden, kanskje de har jobbet med dette lenge? Uten at jeg har sett bildene fra pc gamer, altså... EDIT: Uff, SAGE-motoren... Ihvertfall _vil_ jeg ha tilbake sidebaren! EDIT2: Står en del på planetcnc.gamespy.com og forumet der. EDIT3: Også er det rykter om KANE! Tror jeg må kjøpe det bladet! Noen som vet når jeg kan få tak i det? EDIT4 () : http://en.wikipedia.org/wiki/Command_and_Conquer_3 Endret 19. april 2006 av meastp Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 At spillet fortsetter fra Tiberian Sun kan bli spennede. Håper de fikser multiplayer delen, funker drit dårlig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 EDIT: Uff, SAGE-motoren... Ihvertfall _vil_ jeg ha tilbake sidebaren! 5949043[/snapback] :yes: C&C er sidebar, noko anna blir ikkje akseptert! Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Commando_Sondre&Syfus: Generals har jo aldri vært et "Tiberium-spill", så det kan du nok ta med knusende ro! Det var et nytt univers, så nå finnes det tre (C&C, RA og Generals). har jeg sagt noe annet ? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Command & Conquer 3.... Finnes det noen 2'er? De andre har vel bare under tittler? F.eks. Tiberium Sun, Generals etc. Synes det blir teit men 3, ettersom ingen har fått direkte navne 2. Lenke til kommentar
Kyrandian Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Link til bildene. Ser lovende ut! cncnz Er vel det eneste spillet jeg gleder meg skikkelig til akkurat nå. Håper de ikke f*cker det til! Lenke til kommentar
meastp Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Command & Conquer 3....Finnes det noen 2'er? De andre har vel bare undertitler? F.eks. Tiberian Sun, Generals etc. Synes det blir teit men 3, ettersom ingen har fått direkte navnet C&C:2? 5950115[/snapback] Du må holde orden på alle de forskjellige "universene" her , C&C (Tiberium), RA og Generals C&C: Tiberium Dawn (1 og det aller, aller første C&C) C&C: Tiberian Sun (2) C&C: (Tiberium Twilight eller hva det kommer til å hete...) (3) Syfer: Jeg var visst litt rask, mest rettet mot Commando_Sondre Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Du må holde orden på alle de forskjellige "universene" her , C&C (Tiberium), RA og Generals C&C: Tiberium Dawn (1 og det aller, aller første C&C) C&C: Tiberian Sun (2) C&C: (Tiberium Twilight eller hva det kommer til å hete...) (3) Syfer: Jeg var visst litt rask, mest rettet mot Commando_Sondre 5951514[/snapback] Tiberium Dawn er egentlig det C&C spillet jeg liker best. Kanskje fordi det var nyskapende og veldig bra i sin tid? Håper C&C3 kan gi meg den samme gleden som jeg hadde med Tiberium Dawn. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Du må holde orden på alle de forskjellige "universene" her , C&C (Tiberium), RA og Generals C&C: Tiberium Dawn (1 og det aller, aller første C&C) C&C: Tiberian Sun (2) C&C: (Tiberium Twilight eller hva det kommer til å hete...) (3) Syfer: Jeg var visst litt rask, mest rettet mot Commando_Sondre 5951514[/snapback] Tiberium Dawn er egentlig det C&C spillet jeg liker best. Kanskje fordi det var nyskapende og veldig bra i sin tid? Håper C&C3 kan gi meg den samme gleden som jeg hadde med Tiberium Dawn. 5952512[/snapback] Var det ikke sånn da?; C&C 1 C&C red alert C&C tiberium sun C&C red alert 2 osv ... Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Command & Conquer Command & Conquer The Covert Operations (exp) Command & Conquer Red Alert Command & Conquer Red Alert Counterstrike (exp) Command & Conquer Red Alert The Aftermath (exp) Command & Conquer Tiberian Sun Command & Conquer Tiberian Sun Firestorm (exp) Command & Conquer Red Alert 2 Command & Conquer Yuri’s Revenge (exp) Command & Conquer Renegade Command & Conquer Generals Command & Conquer Generals Zero Hour (exp) Endret 19. april 2006 av <Iversen> Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Og Command & Conquer Sole Survivor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg