Thomaes Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Hei, jeg lurer på hva som er den "beste" mod-chippen til XBOX? Jeg vil gjerne kjøpe en, og den bør være solderless, fordi jeg er jo ikke akkurat den personen som liker å fikle på hovedkortet til familie underholdningsmaskinen. Jeg står mellom disse tre: SmartXX v3 Solderless Xenium Gold SP Solderless Xecuter 3 CE Solderless alle ser ut til å ha veldig enkel og grei installasjon, samt funksjoner og samme prisforhold. men jeg kan jo ikke ha alle, og lurer da på hvem jeg skal velge. EDIT: jeg hadde også tenkt å koble den til PC-skjermen min, men jeg er også helt fullstendig n00b på det, så jeg lurer også på hva jeg skal kjøpe av kabler osv. Endret 19. april 2006 av gravitic Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 uhm.... Ingen som tør å svare? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Nå er ikke jeg noe særlig stødig på x-box, men mener å ha fått med meg at xecutor brikker er bra Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Spør en moderator om han kan flytte denne tråden til spill og konsolldelen av forumet. Da vil du få raskere og mer presise svar. Lenke til kommentar
frankive Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) bruk heller 500,- så får du en ferdig innstallert duo x2 chip med 2 biosbanker. Da er du sikret ved evt. feilflashing av biosen også. Har kun positive erfaringer med denne chipen. Koster vel ca. 200,- Hvis du skal koble xboxen til pcskjermen din, krever det vel at du må modde på en dvi eller vga utgang også. Nok en gang bør du be en som kan dette gjøre det. All informasjon om dette finner du på www.xbox-scene.com Hvis du først vil gjøre det skikkelig, kan du også be han lodde på en coax utgang, slik at du kan få 5.1 lyd i spillene dine uten å måtte bruke en spesielt av-kabel fra microsoft. Endret 21. april 2006 av frankive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå