HeltNils Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Anbefaler å sjekke prisen på 100-pakninger... Kan være feilprising, men -R er nesten like billige. Endret 19. april 2006 av HeltNils Lenke til kommentar
Borf Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det er nok riktig prising, for prisen på Verbatim medier har blitt droppet en del i det siste. Men det er ikke alt av Verbatim som er bra heller, normalt er det "Advanced AZO" som er bra. Med de prisene på Verbatim er det ikke så stor grunn å spare noen kroner på å kjøpe andre merker, og da spesielt de som er laget av "optdisc" som ofte virker når de føler for det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 AZO-platene til Verbatim er bra ja. Prisen er god. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Prisene på dvd-plater blir hyggeligere og hyggeligere. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Det ser desverre ut til at Verbatim AZO ikke er hva det engang var. Her er en test av en plate brent på 8x med BenQ 1620 Pro. Feilnivået er flere ganger høyere enn det er på 8x-platene jeg kjøpte for en stund side. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Er en del som har problemer med og få brent disse på 16X. Vet ikke helt om det er firmware eller om det er kvalitenten til Verbatim platene? Lenke til kommentar
Psh Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg ser ikke helt hva som er feilen med den platen der jeg HeltNils, ikke det beste resultatet jeg har sett men helt normalt. Har du prøvd å brenne de på 12x eller 16x? 12x pleier å funke meget bra på de platene med den brennern. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Prøvde 12x på en annen plate, det gav dårligere resultat. Her er en 8x-plate, også brent på 8x. PIF er drastisk mye lavere, men PIE er omtrent det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå