encoreOne Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har et ganske plagsomt problem med PC-en min. Jeg sitter og gjør ett eller annet; spiller, surfer eller andre aktiviteter. SÅ med jevne mellomrom i alt fra 20 sekunder til 20 minutter fryser bildet i ett par sekunder og hvis jeg har på lyd så kommer det en slags dirre-lyd. Hvis jeg for eksempel spiller et spill og jeg går bortover og dette skjer er jeg når det er ferdig er jeg gått langt. Dette er veldig irriterende hvis jeg spiller spill som krever presisjon eller at jeg må ha full oversikt til alle tider. Også irriterende når jeg hører på musikk. Denne lyden er ikke en gjentagelse av en den siste lyden som kom før skjermen fryser. Kunne noen gitt meg en ide om hva dette er? Jeg er ikke så veldig kyndig med så mye av det tekniske i en PC men jeg kan skrive det som står på systemegenskaper: Intel Pentium 4 CPU 3.06GHz 3.06GHz, 1.50 GB RAM Grafikkort: ATI RADEON 9550 Skjerm: IBM C72(monitor) Opperativsystem: Windows XP versjon 2002 Det er en packard bell PC som jeg har hatt i litt over ett halvt år. Jeg har hatt dette problement i en del måneder, cirka 4 men jeg har ikke visst hva jeg skulle gjøre med det :S Jeg kjøpte denne PC-en for å kunne spille spillene mine på en best mulig måte. Den virket kjempebra men så har jeg nå fått dette problement som gjør det litt kjipere. Jeg vet ikke om det er noe med skjermen eller om det er noe med selve PC-en... Jeg setter pris på all hjelp jeg kan få Hvis det er noe info som dere savner som kanskje er relevant i forhold til dette problement så bare si ifra så skal jeg finne det ut. Takk Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei og velkommen til forumet! Søk etter virus og spyware på pcen din. Ad-aware er et bra antispywareprogram, og Ultimate Boot CD har antivirusprogram du kan kjøre utenom Windows. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
encoreOne Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Takker:D Skal se å få installert noe jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå