abene Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Problemer etter Windows-oppdatering Flere brukere opplever problemer med Windows etter at de installerte kritiske sikkerhetsoppdateringer i forrige uke. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg tok Windows Update på en pc i forrige uke, og hele pcen gikk berserk. Det endte med format c:. Microsoft Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg tok Windows Update på en pc i forrige uke, og hele pcen gikk berserk. Det endte med format c:. Microsoft 5948820[/snapback] Uheldig du då. Har aldri hatt problem med windows update. Men ser at det er ein del som har det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg tok Windows Update på en pc i forrige uke, og hele pcen gikk berserk. Det endte med format c:. Microsoft 5948820[/snapback] Uheldig du då. Har aldri hatt problem med windows update. Men ser at det er ein del som har det. 5949361[/snapback] Ja det er mange som har hatt problem med det, men det er første gang jeg har hatt problem med det. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg tok Windows Update på en pc i forrige uke, og hele pcen gikk berserk. Det endte med format c:. Microsoft 5948820[/snapback] Ja, det er ikke alltid like bra å være ufrivillig, ubetalt betatester Lenke til kommentar
G Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Synes det er rart om ikke Microsoft selv ordner opp for de berørte Windows brukerne, med en eller annen form for patch, eller gjennom aktiv "gratis brukerstøtte" for dem som måtte trenge dette. Er det noen som vet mer om hva Microsoft gjør med problemet? Er nåværende sikkerhetsoppdatering fikset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå