Joachim_F Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Den andre miniekspansjonen til Oblivion har nå blitt lansert. Her må du hjelpe magikerlauget å gjenoppbygge et instrument som kalles The Orrery. Les mer Lenke til kommentar
sebste Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Fint. Blir det noen gang mulig å skaffe disse moddene i Norge? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Det er da vel fullt mulig. Er jo ikke sånn at man går i butikkene og kjøper dem. Man betaler med Visa og laster dem ned. EDIT: 30 min-1 time er da ikke så aller verst. Kanskje jeg prøver den ut. Endret 19. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Tok 5 minutt å bli ferdig med questen.. Endret 19. april 2006 av Markaren Lenke til kommentar
sebste Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Redd det er noe jeg har missforstått jeg da. Går jeg på Downloads under Options på Oblivion kommer jeg ut i den "live marketplace" lista. Der ser jeg kun 7 objekter, som trailere, themes, bilder ol, men ingen mods. Hvor er det jeg fidder de? (lett igjennom "resten" av live marketplace også, kan ikke si jeg ser noe Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det er fordi moddene kun er tilgjengelig i USA (foreløbig?) på Xbox 360. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvorfor sakl det koste for 360 eiere å laste ned den "ekstra pakka". Koster det for pc eiere å laste ned? Synes det er veldig uretferdig og unødvendig. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Det jeg ikke synes ser særlig bra ut er at de tydeligvis legger mer vekt på å prøve å pushe slikt skrot(tenker da mest på forrige download), mens man ennå ikke har sett snurten av en patch til spillet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Koster det for pc eiere å laste ned? 5953587[/snapback] I utgangspunktet koster det også å laste ned til PC. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Først betale 500-600 kroner for selve spillet.. Og så betale for noen små quests. Hm.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Koster det for pc eiere å laste ned? 5953587[/snapback] I utgangspunktet koster det også å laste ned til PC. 5953619[/snapback] Hvordan da? Hvor my? Når? Lenke til kommentar
ohb Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Sjekk denne linken. Det ser da ut til å være for PC. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Sjekk denne linken. Det ser da ut til å være for PC. 5953726[/snapback] Ja faktisk. Sikkert bare for å retferdigjøre at det koster på 360. Synes det er idiotisk. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Nå har jeg ikke testet "the orrery" enda, så jeg vet ikke om den er noe bra, men i utgangspunktet synes jeg det er helt genialt at de utvider spillet med ekstra innhold mot små pengebeløp. Spesielt hvis det kommer tillegg som øker varigheten av spillet i form av quests og slike ting. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Nå har jeg ikke testet "the orrery" enda, så jeg vet ikke om den er noe bra, men i utgangspunktet synes jeg det er helt genialt at de utvider spillet med ekstra innhold mot små pengebeløp. Spesielt hvis det kommer tillegg som øker varigheten av spillet i form av quests og slike ting. 5953822[/snapback] Synes det er genialt med ekstra innhold men hvorfor skal det koste? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Synes det er genialt med ekstra innhold men hvorfor skal det koste? 5953876[/snapback] Du hadde vel heller sett at det ikke kom noe ekstra innhold antar jeg. Spillet er jo allerede diiigert, og så lenge ekstra innhold ikke er påkrevet så synes jeg det er helt greit at de tar betalt for ting de har brukt ekstra tid for å utvikle. Det er jo ikke akkurat snakk om noen enorme summer her (mindre enn en flaske brus på kiosken) og det er tross alt helt frivillig om man vil ha det eller ikke. Endret 20. april 2006 av Doogle Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Synes det er genialt med ekstra innhold men hvorfor skal det koste? 5953876[/snapback] Du hadde vel heller sett at det ikke kom noe ekstra innhold antar jeg. Spillet er jo allerede diiigert, og så lenge ekstra innhold ikke er påkrevet så synes jeg det er helt greit at de tar betalt for ting de har brukt ekstra tid for å utvikle. Det er jo ikke akkurat snakk om noen enorme summer her (mindre enn en flaske brus på kiosken) og det er tross alt helt frivillig om man vil ha det eller ikke. 5953886[/snapback] Har IKKE sagt det! hmm kansje... Selfølgelig Lenke til kommentar
Juke Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 En teoretisk fordel med at slikt innhold koster penger er at utviklerne kan legge mer arbeid i å utvikle det. Dersom Bethesdasoft tjener penger på å utvikle denne typen innhold, vil det sannsynligvis komme massevis av godt gjennomførte tillegg til dette spillet etterhvert som følge av at det betyr mer penger i kassa. Jeg betaler med glede litt ekstra for den slags i allefall, og hvis mange nok andre gjør det samme vil det nok komme en rekke interessante tillegg til dette spillet i tiden fremover. Det er jo klart det ville vært enda bedre (for oss forbrukere) dersom det samme innholdet hadde blitt gitt ut gratis i stedet, men jeg tror ikke det er særlig realistisk at de vil kunne lage det samme innholdet i såfall, siden det tross alt koster en god del å utvikle slike ting. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Tok 5 minutt å bli ferdig med questen.. 5950882[/snapback] Ah, selvsagt... Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Først betale 500-600 kroner for selve spillet.. Og så betale for noen små quests. Hm.. 5953691[/snapback] by the way 500 - 600 kr er IKKE my for spillet.. spillet er verdt MYE mer. spillet er verdt hver eneste krone! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg