staagri Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei! Lurte på om noen har tips om en bra bærbar som er forholdsvis liten, maks 14" med bra batteri min 5-6 timer! Bør være normalt utstyrt ellers, og makspris på 18-20000kr på forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7412534 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei Jeg vil foreslå å ta en kikk på Asus W5F Har ikke selv noen erfaringer med denne, men har hørt mye postivt om den. Batteritiden mener jeg å huske var på rundt 5 timer. Det avhenger jo av bruk å da. Vel uansett, det finnes veldig mange valgmulighter der ute. Håper du blir fornøyd. Lenke til kommentar
staagri Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Hei Jeg vil foreslå å ta en kikk på Asus W5F Har ikke selv noen erfaringer med denne, men har hørt mye postivt om den. Batteritiden mener jeg å huske var på rundt 5 timer. Det avhenger jo av bruk å da. Vel uansett, det finnes veldig mange valgmulighter der ute. Håper du blir fornøyd. 5947647[/snapback] Hei! Sjekket med komplett, dem mente det var 2-3 timer og det er for lite. Er så mange maskiner det ikke er oppgitt tid på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå