Even. Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Tenkte jeg skulle redesigne siden min så jeg satt og lekte meg litt i photoshop i går kveld. Tenkte jeg skulle lage noe litt orginalt og noe som skilte seg litt ut. Har desverre kun .jpg, men jeg skal kode det over til css når jeg blir frisk og får tid. Siden skal være midtstilt og strekke seg 100% i høyden. Det ikonet som er uthevet er a:hover effekten. Siden skal inneholde relativt lite tekst. Kun litt info om hva jeg tilbyr samt en portefølje, så derfor gikk jeg for et litt lite og "rotete" design. Nåværende design >> http://eventob.frac.dk Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ah, dette likte jeg! Synes den gamle siden din er litt "kjedelig", misforstå meg riktig, men dette er en klar forbedring! Mer liv og fine fargekombinasjoner, en av få rød-blå-kombinasjoner som faktisk fungerer... Det eneste jeg har å sette fingeren på er borderen ved grafikkelementet til høyre i headeren, borderen bør være like tykkk over hele headeren for å få et helhetlig inntrykk, men det er bare småplukk Very good Lenke til kommentar
Even. Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Takker Synes ikke den gamle websiden gjenspeilte at den handlet om webdesign. Har også tenkt på å fylle igjen det "tomrommet" mellom grafikkelementet og footer, men jeg vet ikke hva jeg kan ha inni der Kun solid rødfarge blir litt...kjedelig...tror jeg. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Noen som har noen forslag til forbedringer eller andre komentarer på designet? Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hm... hva med bare et fadet bilde eller noe slikt? vet ikke helt åssen jeg skal forklare det... men et naturbilde eller bilde av noe relatert til webdesign / firmaet i svart hvitt fadet ut mot den hvite bakgrunnen...? Just a proposal Lenke til kommentar
EVH Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Personlig liker jeg veldig godt den enkle stilen du allerede har på siden din. Du har jo på en måte dette på det nye designet og, men syns det er litt unødvendig med alt stæsjet på utsiden av ramma. en tynn ramme hadde holdt for meg, men det er selvfølgelig subjektivt. Ellers liker jeg veldig godt menyen og main delen. Logoen er kanskje litt kjedelig. pilene på høyresiden liker jeg, men skrifta blir litt kjedelig. Den syns jeg du kan gjøre litt mer ut av. Men skjønner jo at dette er samme font som du allerede har på siden. Men syns den kan bli litt kulere Liker veldig godt at du holder ting enkelt og pent uten for mye grafiske elementer. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Har fjernet litt krims-krams og gjort den litt enklere. Kommer med kodet verisjon i kveld eller i morgen Endret 20. april 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
EVH Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Nice nice! Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå