krizkriz Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Når man spiller skirmish, så dukker plutselig ringen opp på et random sted på kartet etter å ha spilt en del. (Man kan da ta med ringen tilbake til borgen) Når dukker den egentlig opp? Etter en viss tid, eller etter noe man har gjort? Eller må man lete etter den? Håper noen vet Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Er det ikke ikke sånn at Gollum løper rundt med ringen hele tiden`? Så er han usynlig innimellom, og hvis du ser han så må du drepe han så får du den. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Er det ikke ikke sånn at Gollum løper rundt med ringen hele tiden`? Så er han usynlig innimellom, og hvis du ser han så må du drepe han så får du den. 5947566[/snapback] Er det jeg lurer litt på. For plutselig er ringen der og Gollum ligger død ved siden av. Mulig han blir drept før jeg ser hva troppene mine driver med... Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Han lusker rundt på mappet hele tiden og som oftest usynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå