Gå til innhold

TES: Thottbot til Oblivion?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The Unofficial Elder Scrolls Pages er den største og beste wiki-siden til Oblivion, og inneholder masse info om det meste. Dessverre er siden om våpen heller uferdig, det er bare jeg og en annen som har skrevet noe der.

Edit: Det er et teststed i Oblivion du kan teleportere deg til med konsollen hvor du finner alle våpen, armor etc. Jeg skal se om jeg kan finne ut hva cellen het.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Det jeg hovedsaklig bruker thottbot til er å slå opp quests, og se på kommentarene brukere har laget. Det ligger koordinater til hvor folk har funnet quest-tingen eller quest-mobbene i 99.9% av tilfellene så man slipper å lete seg ihjel og kaste bort tid. "Utforske landskapet er halve opplevelsen" sier du kanskje, men det er ikke morsomt etter 6 mnd.

Ellers kan man slå opp hvilke spells man får på forskjellige levels, hva og hvor man finner ingredienser til potions og hvilken level man kan kjøpe de forskjellige.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Halvparten av morroa med Oblivion er jo akkuratt og utforske, å finne ut ting selv. Elsker å vandre rundt jeg og oppleve naturen, og alle stygge monstre man kan støte på. Pluss at du finner mange huler som du kan finne en hel masse verdifulle og nyttige ting i! :D

Lenke til kommentar

som sagt er jeg ikke interessert i å finne kart over hvor ditten og datten er osv, er gla i å utforske selv, alt jeg spør om er en liste eller no, helst med tilhørende bilder av våpen, armor etc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...