EspenFaale Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 22:04, skrev Anders Leipsland:VGnett 01.10.02: "Mann drept med dremel og stikksag på åpen gate i Sarpsborg"Espen Faale, en mann midt i 30 åra(?) ble brutalt overfalt og drept av en illsint nerd med Dremel i går kveld. Så lenge det ikke ble montert window-kit & katode i samme vendingen får jeg vel godta det :wink: -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
dale Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 hehehe, _________________ Mvh Kristoffer Dale Asus P4S533 R.I.P [ Denne Melding var redigert av: dale på 2002-09-30 22:18 ] Lenke til kommentar
drbass Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Det er godt og høre at det blir en intern refs, for noe sånt som dette kan vi ikke ha noe av:) Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Vi vil ha sukkertøy, vi vil ha sukkertøy!!! Drops er godt hvis man ikke tar feil og tror det er en del av casemodinga...Dæven jeg fikk en ide, hva med å lage en casemod med fult av drops innenfor plexiglasset :smile: Microplex ruler sterkt! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg har heller ikke fått drops... Men så har jeg ikke bestilt noe heller :smile: :smile: :smile: Men skal bestille noe og får jeg ikke drops da så..så..så..smeller det.. (kjenner Bin Drops ) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Dette ble jo politisk :razz: Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hei, Jeg har ikke fått noe drops heller.Da jeg tilogmed har vært hos Microplex i sarpsborg og kjøpt det jeg skulle ha..Hmm. Ja får sikkert neste gang Tommy Lenke til kommentar
zacon Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 21:04, skrev ViPeR:hmm...jeg fikk heller ikke no drops...=( menneh....jeg fant ut for en uke siden at microplex kjøper dropsene i sverige! (eller...jeg har bare sett at de dropsene har blitt solgt i sverige..)men de har sikkert ikke hatt tid til og dra på "grenehandel" i d siste;) Faktisk får man kjøpt disse på Rema 1000 også :smile: Rema 1000 Power! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 22:04, skrev Anders Leipsland:VGnett 01.10.02: "Mann drept med dremel og stikksag på åpen gate i SarpsborgEspen Faale, en mann midt i 30 åra(?) ble brutalt overfalt og drept av en illsint nerd med Dremel i går kveld. Høyesterettsadvokat Tor Erling Staff mener nerden ikke kan straffes da han var i sjokk etter å ha åpnet en pakke fra avdødes bedrift og til sin forskrekkelse hadde funnet ut at den ikke hadde drops. Saken kommer opp for retten i påska."uff, jeg har lite å gjøre...<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-09-30 22:05 ]</font> Hva er det jeg hører Drops må man ha mens man skrur sammen PCen. Har alltid fått drops (av typen smørbukk) jeg . Hyggelig gest av Microplex det, håper de fortsetter slik. Har ellers bare gode erfaringer derfra, tydelig at de har stor peiling på hva de holder på med. Sveinl. _________________ Mine hardwarespesifikasjoner [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-10-01 00:53 ] Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg har alltid fått drops av dem jeg... :smile: :razz: -=[§] http://www.microplex.no [§]=- Lenke til kommentar
Varj Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Den nyansatte har spist all dropsen vår :sad: Quote: Den 2002-09-30 22:05, skrev EspenFaale:Huff da...Nyansatt kar ved pakkedisken som nok ikke er blitt helt varm i trøya enda - skal skjerpe oss :smile:--mvhEspen FaaleMicroplex Norge AS Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-30 20:17, skrev TheMatrix:Skal hente en pakke på posten imorgen.... får ta med litt ekstra til noe digg :wink: NEEEEIIII ingen drops på meg heller (men litt "ostepop" var der ihvertfall :wink:) Lenke til kommentar
glabba Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 "Ostepop", ROFL :smile: Lenke til kommentar
glabba Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Har forresten ikke handlet hos Microplex på en stund :sad: . Skal snart begynne på et nytt prosjekt, og da blir det mer drops og "ostepop". Lenke til kommentar
egilsml Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Har faktisk smaka på dn "Ostepopp"en... D va ikke så værst, men e d skadeli å spise!!! D friste vældi når man åpne pakken å ser ei hel æska me "Ostepopp"!!! PS: Har fått drops hoss microplex di 15 siste pakkan æ da :razz: Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 hehe, en kamerat av meg vane-spiser de "ostepoppa".. han sier det smaker potet men jeg veit ikke jeg Lenke til kommentar
Odden Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 jeg fikk ikke drops. neste gang forventer jeg å få drops asså.. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Snufs. Har handlet cirka 100 varer på microplex og enda ikke fått et eneste drops... snufs Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Må forresten legge til at sist jeg bestilte fra microplex,(par måneder siden) fikk jeg drops! ÆBÆ! :razz: Lenke til kommentar
Flamer Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg fikk heller ikke drops enda jeg kjøpte stasj for 3500. Frække jævler. :razz: Jeg synes dere skal ettersende drops til alle som ikke har fådd =) jeg fikk plutselig veldig lyst på drops nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå