Varj Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Stor var skuffelsen da endevendelsen av pakken ikke framskaffet et eneste godteri :sad: Lenke til kommentar
Dings Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg tenkte i grunnen ikke over det da jeg fikk min pakke fra MP, emn nå når du nevnte det.. jeg fikk heller ingen drops.. :sad: Jaja, kanskje i neste pakke.. :wink: Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 hmmm, ingen drops? Da handler jeg et annet sted! Lenke til kommentar
drbass Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg fikk heller ikke drops, selv om jeg handlet for 2k Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 19:39, skrev drbass:Jeg fikk heller ikke drops, selv om jeg handlet for 2k hvis du har 2000,- .. kjøp dine egne drops Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 hehe, hva var det jeg sa... for et år siden skrev jeg dette: "Microplex kommer til og få et problem hvis de slutter og sende ut drops. Den stakkaren som for en pakke uten drops må jo bli fornærmet deluxe" http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...art=20&replies= Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 hmmm, æ bestilte nettopp en pakke... Håpe dæm har kjøpt inn drops til dæm plukke mine vara.. Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 jeg fikk heller ikke drops i min siste pakke :sad: (forige torsdag) virker som de har slutta med det! Men ellers er Microplex; casemod nettside nr. 1 mener jeg ! Handler bare stash til casemodden min derfra ! [ Denne Melding var redigert av: Arachnid på 2002-09-30 20:11 ] Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Skal hente en pakke på posten imorgen.... får ta med litt ekstra til noe digg :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Har fått 3 pakker i den siste tiden og alle uten drops :sad: Det er vel noen mødre som har sladret og sier at vi ikke skal ha drops på vanlige dager men bare på lørdag. Alle pakker som kommer på lørdag er med drops :razz: Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 hehehe............jeg fikk Lenke til kommentar
zacon Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Det blir min siste handel hvis jeg ikke får med drops i pakken jeg skal hente i morgen. Har alltid fått før, så hvorfor ikke nå? De har sikkert bare gått tom for svenskegrensekarameller i en periode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 00fredrik00! Du var på kiosken FØR du henta pakka og satte dropsa i selv. Det regnes ikke med vet du. Det er cheat hehe :razz: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 lurer på hva de driver med, jeg heller har ikke fått drops i pakken som jeg fikk for litt over en uke siden. spørs om dropsfabrikken i gokkistan er nedlagt slik at de ikke får tilgang på billige drops eller noe :smile: Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 hmm...jeg fikk heller ikke no drops...=( menneh....jeg fant ut for en uke siden at microplex kjøper dropsene i sverige! (eller...jeg har bare sett at de dropsene har blitt solgt i sverige..) men de har sikkert ikke hatt tid til og dra på "grenehandel" i d siste;) Lenke til kommentar
Boxster Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg fikk drops, men det er en stund siden jeg handlet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 no har dei jo lagt ut at viss du har et godt forslag til et produkt, så kan det bli satt i produksjon.. koffor ikkje designe et eiget drops? me en stor microplex logo på :razz: Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg har nettopp fått drops med microplex:) Kanskje det var en trøst fordi jeg bestilte meg Delta vifte 120mm Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 VGnett 01.10.02: "Mann drept med dremel og stikksag på åpen gate i Sarpsborg Espen Faale, en mann midt i 30 åra(?) ble brutalt overfalt og drept av en illsint nerd med Dremel i går kveld. Høyesterettsadvokat Tor Erling Staff mener nerden ikke kan straffes da han var i sjokk etter å ha åpnet en pakke fra avdødes bedrift og til sin forskrekkelse hadde funnet ut at den ikke hadde drops. Saken kommer opp for retten i påska." uff, jeg har lite å gjøre... [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-09-30 22:05 ] Lenke til kommentar
EspenFaale Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Huff da... Nyansatt kar ved pakkedisken som nok ikke er blitt helt varm i trøya enda - skal skjerpe oss :smile: -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå