Ravis Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Jeg har søkt litt her på forum'et og finner en del gamle tråder ang disse, og få nye. Jeg lurer derfor på om de gamle er fremdeles er relevante. Jeg vil gjerne kjøpe den GL versjonen hvis det går an å installere ny firmware som gjør at jeg sprite opp sendeeffekten litt. Etter hva jeg leste så må jeg passe på å få versjon 4 og ikke versjon 5, men gjelder dette fremdeles? Hvis jeg kjøper denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314078 vil jeg da kunne øke sendestyrken? Edit: Retter skrivefeil i tittelen Endret 19. april 2006 av Ravis Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei, du kan legge inn en annen firmware på begge versjoner, både WRT54GS og WRT54GL kan f. eks kjøre DD-WRT firmware hvor du kan regulere sendestyke. Jeg bruker selv GS versjonen med siste DD-WRT firmware. Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det med versjon 4 og 5 gjelder WRT54G (uten L) WRT54GL er så og si identisk med WRT54G v5 (L står for linux) WRT54G v5 har ikke lenger linux og har mindre minne osv og bør unngås. Men kjøper du WRT54GL er du som sagt trygg Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Takker for svarene! Supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå