Dahl Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Årets The Gathering (TG) er for lengst over. Vi bringer her, i berømt TG-tid, et lite sammendrag av årets arrangement. Les mer Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Blant de som stilte opp for å spre kunnskap var Kripos, Microsoft, Asus, EFN og Opera Var det ren reklame Asus "spredde" eller kom de med noe matnyttig også ? Og er TG rusfritt ? (les: et av de første bildene som ble vist) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Fin artikkel med fine bilder. Morsomt og se Steffyboy og Rome Lenke til kommentar
Boye Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Mon tro om ikke tilstedeværelsen av Kripos hadde noe å gjøre med at nettverksbelastningen var såpass lav (=få nettverksproblemer) ? Jeg var der ikke i år, men har vært tidligere. Og nettverksproblemer har vel nesten vært en trademark med TG, belastningen blir såpass stor Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Dere fikk ikke med kjempekampen om beta-dvd'er på Vista seminaret, hehe. Noen andre som var der da? TG var konge i år Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Og er TG rusfritt ? (les: et av de første bildene som ble vist) 5947312[/snapback] Selv om man enkelte ganger skulle tro noe annet (ref. diverse bilder), så er det rusfritt, ja. Mon tro om ikke tilstedeværelsen av Kripos hadde noe å gjøre med at nettverksbelastningen var såpass lav (=få nettverksproblemer) ? Jeg var der ikke i år, men har vært tidligere. Og nettverksproblemer har vel nesten vært en trademark med TG, belastningen blir såpass stor 5947390[/snapback] Vel, Kripos var der bare for å informere. Dette tror jeg de aller fleste visste om. Nettverket var kraftig oppgradert i år, og jeg stoler heller på at det er dette som er grunnen til at alt gikk så knirkefritt. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Dere fikk ikke med kjempekampen om beta-dvd'er på Vista seminaret, hehe. Noen andre som var der da? TG var konge i år 5947427[/snapback] Jeg ble bare sittende. Makan til hysteri over en Vista-beta! Quote fra britene som satt bak meg: 'Jesus, I was nearly killed down there' Jeg fikk fra en fyr som hadde grabba med seg en hel bunke Lenke til kommentar
tore- Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har dere helt glemt verdensrekordforsøket med rasterbation? Som faktisk ble gjennomført og annerkjent? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Nice! Du har tatt snikbilde av meg forresten. Står til venstre med grå hettegenser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Skulle vært TG igjen neste uke, savner stemningen der. :-/ Så kjipt foran pc'n her hjemme Laster fort ned de videoene som er lagt ut! Er oppe i 2200 KB/s nå! Endret 19. april 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Nice! Du har tatt snikbilde av meg forresten. Står til venstre med grå hettegenser. 5947667[/snapback] Søt du va :!: :!: Endret 19. april 2006 av tbend Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Syntes ikke det var noe særlig på tg i år jeg greit nettverket funket perfekt men det var jo ikke noe ordentlig show på scenen der, helt fram til lørdag den 8 april så sto det også "comming soon" under entertainment linken på gathering.org siden og det viser vel bare at dette ikke er noe gathering prioriterer så veldig høyt. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Tg linja iår var god pga bra utstyr og godt opplegg......1,5 gbit`en kom også bra med.......men TG blir ikke som det var........ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Har dere helt glemt verdensrekordforsøket med rasterbation? Som faktisk ble gjennomført og annerkjent? 5947660[/snapback] Nei, men jeg valgte å ikke ta det med i denne artikkelen. Det er nevnt i artikkelen fra dag 3. Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Huff, alt jeg sitter igjen med er angeren på at jeg ikke dro dit. Neste år SKAL jeg på TG. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 savner stemmningen på tg... glede seg til neste år... "jag kjenner en bot..." hehe Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 TG høres mer spennende ut enn noen gang. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 savner stemmningen på tg... glede seg til neste år... "jag kjenner en bot..." hehe 5948109[/snapback] Jag kjenner en bot. Hon heter Anna. Anna heter hon... FY F*** FOR EN J*VLA DR*TT SANG!! Satt du nærme Rad 58? Jeg satt på Rad 55, og de på Rad 58 var plagsomme! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Dette var for øvrig den samme gjengen som gjentatte ganger forsøkte å teipe undertegnede til stolen. Det var selvsagt forgjeves. Det der vet jeg INGENTING om sier jeg, jeg benekter alt! Bortsett fra det her, men det husker du ikke at skjedde uansett Endret 19. april 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
texaco Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 hehe synd Arne countern ble tatt ned fort da visste vi skulle lagt mer arbeid i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå