arokh Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Hei! Er på utkikk etter et komfortabelt headset med god lyd. Det skal brukes hovedsaklig til spilling på pc, men må også duge til musikk og kunne drives av psp/ipod/laptop. Jeg er ingen audiofil, men går gjerne (godt) over tusenlappen for litt gromlyd. Det burde også se ok ut. Har prøvd å lese litt rundt på nettet selv, og kommet fram til at dette er et godt alternativ: Beyerdynamic DT 660 Har derimot fått med meg at flere mener dette ikke er særlig komfortabelt, noe som i mine øyne er et ganske stort minus. Så, har noen erfaring med dette headsettet, eller kan anbefale noe annet i samme stil? Endret 19. april 2006 av arokh Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Skullcandy GI En kamerat av meg som har disse.. Han er helt forelsket.. Det blir kanskje litt "fjortiss" med kamo-stoffet, men det synes nesten ikke, han har litt bustete hår. Lyden er i alle fall veldig godt, veldig fin dybde i bassen. Vurderer å kjøpe disse selv, men har ikke så stort behov for det. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Vet ikke om jeg stoler på at et merke som "skullcandy" med kamuflasje-mønster holder så høy kvalitet. Synes det virka litt billig også til å være et lukket headset av den typen. Merk også at det MÅ kunne drives av psp/ipod/laptop. Andre forslag? Endret 19. april 2006 av arokh Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Den drives av en mp3-spiller.. Kvaliteten er faktisk veldig god. Merket er designmessig rettet mot snowboard/skate-miljøet, forsåvidt, men kvaliteten er det absolutt ingen ting å si på. Lukkede headset behøver ikke koste så voldsomt. Enkelte ganger betaler man mer for merket enn kvalitet.. Lenke til kommentar
Hubba27 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vil anbefale deg å kjøpe Sennheiser PC160 Kevlarförstärkt Headset SK-GAMING EDITION dette har jeg selv brukt nå i over 1 år og er kjempefornøyd.Go lyd både på musikk og pc spilling. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Vil anbefale deg å kjøpe Sennheiser PC160 Kevlarförstärkt Headset SK-GAMING EDITION dette har jeg selv brukt nå i over 1 år og er kjempefornøyd.Go lyd både på musikk og pc spilling. 5947784[/snapback] Ser jo veldig smart ut på bussen med en fet microfon foran trynet.... Er som sagt på utkikk etter et lukket headset a la DT 660. Endret 19. april 2006 av arokh Lenke til kommentar
JensL Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg mener du har funnet noe av det beste allerede. Beyerdynamic DT660 har en helt sykt bra lyd, og jeg synes ikke den er ubehagelig å ha på. Klokkene er store nok til å ikke klemme på ørebrusken, og vekta er helt grei. Lydkvaliteten er mange hakk over Senn PC160 og alt Skullcandy leverer. Du får mer enn nok lyd fra bærbare dingser. Dempingen av støy utenfra er meget bra. Til den prisen, er det nesten en no-brainer. :-) Lenke til kommentar
arokh Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Takker for kommentar JensL, da var det bestilt Kunne ikke finne noe som var på samme nivå og i samme prisklasse på norske wehshoper ihvertfall. Kan poste mitt synspunkt her også når jeg får det, om noen er interessert. Lenke til kommentar
AOe Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Mulig at jeg er helt på viddene, men jeg synes SONYs MDR-V500DJ er svinbra jeg da.... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har: Microplex.no Kjempebra BASS :!: :!: :!: Jeg elsker dem er rå lyd Sennheiser Lenke til kommentar
arokh Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Whoa, det var et godt kjøp. Dette headsettet danker ut mitt gamle Sennheiser HD550 ihvertfall, det er meget behagelig å ha på og lyden er uslåelig. I tillegg slipper det veldig lite lyd ut og inn. Kjempefornøyd!! Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hvilket sett kjøpte du? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Beyerdynamic DT 660! Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Er du fornøyd med settet? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Er du fornøyd med settet? 5998619[/snapback] Scroll 10cm opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå