IthMcMos Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hei Har bygget maskin for 1-2 måneder siden og alt har gått smurt hittil. Jeg holdt på å fikle litt med viftene i morres, og var ikke any harddisken en gang. Jeg starter maskinen opp og jeg får feilmelding: "SMART Bad" ett eller annet i den dur. Hva skjer? Lei seg og redd for fremtiden :sad: Lenke til kommentar
eirikch Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Det er det verste som kan skje, den blir ødelagt om noen timer.... det er sant... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Last ned et diagnoseprogram fra harddisk-produsenten og kjør det. Da finner du ut hvilken S.M.A.R.T. feilmelding det er snakk om. Sansynligvis er eneste løsningen å ta backup av disken, sende den inn og få den erstattet. PS. morsom tittel: intelligent = dumt ? [ Denne Melding var redigert av: simen1 på 2002-09-30 19:27 ] Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Off, jeg glemte helt å si at det er en WD80GB SE. Edit: SMART Bad var error meldingen jeg fikk i BIOS oppstarten [ Denne Melding var redigert av: IthMcMos på 2002-09-30 19:45 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå