Joachim_F Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Den fysikkbaserte leketøyskassen Garry's Mod blir et kommersielt produkt som skal selges over Valve sitt Steam-system. Les mer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 There's no such thing as a free lunch Gjekk med Garry's mod som med CS ja. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Garrys mod har jo alltid vært gratis! Har ikke lyst til å betale for det! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Eksisterende utgaver er da gratis.... Må ikke ha den nyeste hele tiden.... Og ettersom han så seg ferdig, så er vel nåværende utgave ganske prikkfri... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Du kan jo velge mellom å bruke versjon 9.1 gratis (uten å få flere oppgraderinger, hvilket også ville være tilfelle hvis Gary ikke hadde tatt dette skrittet), eller å betale en minimal sum og være sikret gratis oppdateringer pluss at utviklingen vil fortsette. Hvis jeg kan velge mellom å la mod'en dø og betale en liten slump penger for at den skal fortsette å utvikle seg (pluss at oppdateringene kommer automatisk), velger jeg helt klart det siste. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Og ettersom han så seg ferdig, så er vel nåværende utgave ganske prikkfri... 5947165[/snapback] Prikkfri og prikkfri. Den funka, men det er altid noen bugs, og dessuten har denne mod'en fremdeles mer uuthentet potensiale. Ellers rota jeg litt med versjonene i forrige innlegg. Men vil også påpeke at man ikke får de nyere versjonene gratis. Det er kun 9.04 som vil være gratis. Fra Eurogamer: According to Garry, the version known as 9.1 will become the initial paid release and will be supported by free updates to those who purchase it, while version 9.04 - the last prior to a rewrite - will become a free demo version. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det var vel bare et spørsmål om tid før Valve så sitt snitt egentlig. Hyggelig for utvikleren, da.. ! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Betalversjonen av Garry's Mod fungerer kun hvis du har et Source-basert spill på systemet ditt. Vil det si at det funker med CS:S å da? Gjør de gamle versjonene det å? Har bare CS:S foreløbig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Akk ja, da var den geniale modden bort den også. Akkurat som Desert Combat og Counter-Strike... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Borte? Hva snakker du om? Er du ikke villig til å betale 65kr (én gang) for at utviklingen skal fortsette? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Counter-Strike og Day of Defeat var jo gratis en gang og. Slutt å kvin! Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Bra at utvikleren får seg litt gryn for denne geniale modden. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Wait wait, litt sent men, har jeg betalt for dette når det en gang var gratis??? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 V9 er gratis, v10 koster penger. Slik husker jeg det ivertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg