Gå til innhold

Radio sender til Creative Zen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finns noe sånt til iPod, men det er ulovlig å bruke i Norge. Denne radiosenderen du snakker om skal være til Zen-spilleren din. Kan spilleren din settes i dockingstation? Hvis ikke, må du nok kjøpe en sender med en typisk headset-plugg, og jeg tviler på at noe sånt er lovlig.

Lenke til kommentar
Det finns noe sånt til iPod, men det er ulovlig å bruke i Norge. Denne radiosenderen du snakker om skal være til Zen-spilleren din. Kan spilleren din settes i dockingstation? Hvis ikke, må du nok kjøpe en sender med en typisk headset-plugg, og jeg tviler på at noe sånt er lovlig.

5973691[/snapback]

Jeg spurte i butikken, og han sa han skulle se om han kunne få inn osv... Mente det var ulovlig jeg også, men han svarte at det hadde blitt/det er lovlig eller noe sånt... MEN(!), ta dette med en klype salt siden han ikke var sikker:)

Lenke til kommentar

5973691[/snapback]

Jeg spurte i butikken, og han sa han skulle se om han kunne få inn osv... Mente det var ulovlig jeg også, men han svarte at det hadde blitt/det er lovlig eller noe sånt... MEN(!), ta dette med en klype salt siden han ikke var sikker:)

5975789[/snapback]

Nå er det vel lovlig og ikke lovlig.. :p

Det kommer mest sannsynlig en ny lov snart som beskriver dette området litt mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...