BlastyTrasty Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei! Jeg har en Creative Zen Vision:M - og lurer på om noen vet hvor jeg kan kjøpe en slik FM sender til den. Slik at jeg kan bruke den i bilen osv. Vet det finnes, men ikke hvor jeg kan kjøpe. takker for svar. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det finns noe sånt til iPod, men det er ulovlig å bruke i Norge. Denne radiosenderen du snakker om skal være til Zen-spilleren din. Kan spilleren din settes i dockingstation? Hvis ikke, må du nok kjøpe en sender med en typisk headset-plugg, og jeg tviler på at noe sånt er lovlig. Lenke til kommentar
sacern Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det finns noe sånt til iPod, men det er ulovlig å bruke i Norge. Denne radiosenderen du snakker om skal være til Zen-spilleren din. Kan spilleren din settes i dockingstation? Hvis ikke, må du nok kjøpe en sender med en typisk headset-plugg, og jeg tviler på at noe sånt er lovlig. 5973691[/snapback] Jeg spurte i butikken, og han sa han skulle se om han kunne få inn osv... Mente det var ulovlig jeg også, men han svarte at det hadde blitt/det er lovlig eller noe sånt... MEN(!), ta dette med en klype salt siden han ikke var sikker:) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det finns noe sånt til iPod, men det er ulovlig å bruke i Norge. Denne radiosenderen du snakker om skal være til Zen-spilleren din. Kan spilleren din settes i dockingstation? Hvis ikke, må du nok kjøpe en sender med en typisk headset-plugg, og jeg tviler på at noe sånt er lovlig. 5973691[/snapback] Jeg spurte i butikken, og han sa han skulle se om han kunne få inn osv... Mente det var ulovlig jeg også, men han svarte at det hadde blitt/det er lovlig eller noe sånt... MEN(!), ta dette med en klype salt siden han ikke var sikker:) 5975789[/snapback] Nå er det vel lovlig og ikke lovlig.. Det kommer mest sannsynlig en ny lov snart som beskriver dette området litt mer. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Hvis du søker etter "FM transmitter" på www.ebay.co.uk, så finner du mange slike sendere å velge mellom, som passer alle mulige mp3-spillere. Slike sendere er per def. ulovlig i norge, men siden staten er på gli til å heve forbudet, så tviler jeg på at du blir straffet av å bruke det... Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Dette er på vei til å bli "legalisert" i norge. Se her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå