Gå til innhold

Ipod vs. Mp3-telefon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du ringe med Ipoden?

Gå for en telefon du. Liker ikke Ipod i det store og det hele.

"Hei, vi heter Apple, og vi skal bestemme hvor mange ganger du får lov til å flytte på musikken du kjøper/laster ned fra oss"

5954530[/snapback]

Nei, men det kan du bruke mobilen til.

Man trenger da ikke å laste ned musikken fra iTunes. ;)

Synes det er best med iPod, har Nano og den er så liten og lett at man ikke merker at den er i lomma. Mobilen har man til å ringe med.

Lenke til kommentar
Gå for en telefon du. Liker ikke Ipod i det store og det hele.

"Hei, vi heter Apple, og vi skal bestemme hvor mange ganger du får lov til å flytte på musikken du kjøper/laster ned fra oss"

5954530[/snapback]

HÆ?

5954574[/snapback]

Hadde ikke Ipod noe slikt skrot? Hva var det han DVD-Jon dreiv å styrte med?

Isåfall har jeg missforstått.

Lenke til kommentar

Sony var ihvertfall grusomme på det du beskriver M4rtin.

ATRAC hadde en slik latterlig kopibeskyttelse, men man trengte ikke være DVD-Jon for å fikse det, var bare å rename filen :p

Selv har jeg en 5GB MP3-spiller, og en mobil med MP3, som riktignok er noe dårlig, men det er kjekt å bare ta med øreplugger istedet for hele MP3-spilleren.

Som regel har jeg mulighet til å ha begge i lomma, da.

Lenke til kommentar
Sony var ihvertfall grusomme på det du beskriver M4rtin.

ATRAC hadde en slik latterlig kopibeskyttelse, men man trengte ikke være DVD-Jon for å fikse det, var bare å rename filen :p

Selv har jeg en 5GB MP3-spiller, og en mobil med MP3, som riktignok er noe dårlig, men det er kjekt å bare ta med øreplugger istedet for hele MP3-spilleren.

Som regel har jeg mulighet til å ha begge i lomma, da.

5955007[/snapback]

Har ikke lagt sjela mi i dette. Har en telefon som fungerer udmerket.

Men jeg husker jo at DVD-Jon knota med ett aeller annet.

Men men, jeg har sikkert feil, så da la vi det på hylla.

Lenke til kommentar
Ok, da får det bli mp3-spiller da :)

Nytt spørsmål? Ipod nano eller Creative? :p Husk jeg skal ha den på bussen og når jeg jogger. Trenger ikke noe mer enn 2-4 gb

5954997[/snapback]

Ta en titt innom MP3-spillerforumet og HWs prisgaid. Her vil du få en del hjelp til å velge rett.

Lenke til kommentar

Hvis du er som meg, og liker litt kvalitet på mp3 filene dine (192kb/s++) er det absolutt en fordel med dedikert MP3 spiller.

Bruker du telefonen aktivt til å prate i er det absolutt en fordel med dedikert mp3 spiller, for strømforbruket gjør at du må lade sånn ca hver kveld vil jeg tro.

Liker du å ha hele samlinga med musikk med deg hele tida bør du absolutt velge en dedikert mp3 spiller (med mindre musikksamlinga di er ganske så liten..)

Hvis du ser fordelen med å ha en flere GB stor utrolig flyttbar harddisk, bør du absolutt kjøpe en dedikert mp3 spiller.

Klarer du deg med liten kappasitet, å lade mobilen til stadighet, og ikke liker å ha to mobiltelefonstørrelse objekter med deg, gå for en mp3 mobil...

Valget var enkelt for meg iallefall..

Lenke til kommentar

Jeg har en K750i, med 1gb minne. Har også PSP, som bruker samme minnekort. Så når jeg skal ta tog eller reise langt, så flytter jeg minnekortet over til PSPen for å spille\høre\se på film, og til vanlig. Så bruker jeg mobilen, så kan jeg høre på musikk mens jeg er på bussen\venter uten å måtte drasse med meg en dedikert MP3 spiller.

Bildekvaliteten på de nye mobilene er også god, så man kan ta bilde av gullkorn man kommer over. Veldig gøy :)

Lenke til kommentar

Det du må tenke på når du kjøper spiller du skal bruke til jogging, er at den ikke er hd-basert. Harddisken er ikke noe glad i å bli ristet på. Går bra en stund, men ikke så lenge... Selv har jeg en Creative zen sleek (hd), samt en Creative muvo tx (flash) til trening. Begge deler er jeg knallfornøyd med!

Edit: Leif was here

Endret av GEman
Lenke til kommentar
Det du må tenke på når du kjøper spiller du skal bruke til jogging, er at den ikke er hd-basert. Harddisken er ikke noe glad i å bli ristet på. Går bra en stund, men ikke så lenge... Selv har jeg en Creative zen sleek (hd), samt en Creative muvo tx (flash) til trening. Begge deler er jeg knallfornøyd med!

Edit: Leif was here

5964260[/snapback]

Er ipod nano flash eller hd da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...