Ksungam Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 har lyst å kjøpe ipod, men jeg trenger egentlig ny mobil og snart, så hva vil dere anbefale av å kjøpe mp3-telefon eller ipod? Kom gjerne med forlemper og ulemper med begge. Kommer til å høre på musikk når jeg sitter på bussen, og når jeg jogger, jeg vil og gjerne koble den til hjemmekinoen, og da vil vel kansje ipod være best? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Det beste er å kjøpe både en telefon og en MP3-spiller. Mobiltelefoner har som oftest mindre plass, og overføring kan ofte vær et slit i forhold til MP3-spillere. Stort sett synes jeg at MP3-spillere er enklere å bruke til å høre på musikk enn mobiltelefoner. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Jeg bruker min Samsung D500 til å høre musikk med, og syns det fungerer perfekt.. Denne har litt liten minneplass (90MB), men nok til et album, som er nok for meg siden den stort sett brukes til og fra skolen. Er ikke så mye jobb akkurat å bytte ut sanger via Bluetooth.. Tror jeg ville gått for en mobil med litt minne, isteden for å bruke mye penger på to ting, når du egentlig får alt du trenger med bare en (og som du faktisk har med deg stort sett overalt). Endret 19. april 2006 av Marvil Lenke til kommentar
dataekspertinnen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 du kan jo bare kjøpe en mobil med sånn ekstra minnekort plass...da får du jo mer plass til sanger..sikkert bedre det enn ipod...de har jo så dårlig kvalitet og lav batteri kapasitet...du burde i såfall kjøpe et annet merke enn ipod...de felste jeg kjenner som har ipod har hatt den til reprasjon flere ganger.og batteriet varer jo ikke så lenge..tror creative er bedre..min varer hvertfall i 2 uker uten at jeg må lade den og jeg bruker den veldig mye...men om du ikke skal ha så mange sanger kan du jo bare kjøpe en mobil som man kan putte et ekstra minne kort i.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 De nye Sony walkman telefonene er ikke så ille, har jo bra kamera og... MMS duo pro koster jo ikke så utrolig mye heller, så du får jo 1-2gig for nærmest ingenting disse dager... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 du kan jo bare kjøpe en mobil med sånn ekstra minnekort plass...da får du jo mer plass til sanger..sikkert bedre det enn ipod...de har jo så dårlig kvalitet og lav batteri kapasitet...du burde i såfall kjøpe et annet merke enn ipod...de felste jeg kjenner som har ipod har hatt den til reprasjon flere ganger.og batteriet varer jo ikke så lenge..tror creative er bedre..min varer hvertfall i 2 uker uten at jeg må lade den og jeg bruker den veldig mye...men om du ikke skal ha så mange sanger kan du jo bare kjøpe en mobil som man kan putte et ekstra minne kort i.. 5947580[/snapback] Du får ikke så mye plass med minnekort som en MP3-spiller. Jeg synes ihvertfall en iPod er mye lettere å bruke enn mobil, og mobilkapasiteten tviler jeg sterkt på er bedre når du hører på musikk. Og for guds skyld, ikke kjøp Creative, alle jeg kjenner som har hatt Creative har måttet levere sin til reparering. Jeg snakker om 15-20 personer altså. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Du får ikke så mye plass med minnekort som en MP3-spiller. Jeg synes ihvertfall en iPod er mye lettere å bruke enn mobil, og mobilkapasiteten tviler jeg sterkt på er bedre når du hører på musikk. Og for guds skyld, ikke kjøp Creative, alle jeg kjenner som har hatt Creative har måttet levere sin til reparering. Jeg snakker om 15-20 personer altså. 5947634[/snapback] Har hatt 2 Creative selv, og min bror har Creative Zen Micro, alle fungerer glimrende. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Denne du mener dataekspertinnen? Virka jo veldig bra den, kommentaren ser jo og bra ut 8 gb er jo nesten like mye som jeg har på dataen, og designet var sexy. Det jeg ikke likte er at den veide en halv kg, det er litt mye om jeg skal jogge rundt med den, eller kansje ikke? Hadde vært fint om den passet i hånden min mens jeg jogget, så slipper jeg å ha den sprettende i lomma eller noe slikt. Ezo har du link til noen av de? Og som sagt i 1 post, jeg skal gjerne koble den med annlegget, så hadde vært bra om lydutgangen var en vanlig en slik som på mp3-spillere. Vet ikke om det er sånn på mp3-telefonene Jeg setter pris på alle svar og innspill, så keep 'em comin! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....d=8582&cid=5513 Her står det at batteriet kun varer i 1,5 timer. Stemmer det? Lenke til kommentar
andm Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg ville hatt begge deler, men så er ikke jeg så opptatt av å ha en høyteknologisk mobiltelefon. MP3-spilleren, derimot ... Jeg hadde en Creative Zen micro før. Den fungerte ypperlig, og er å anbefale. Jeg vil tro at oppfølgerne er like gode. Selv har jeg en Zen Vision:M nå, som er en medieavspiller uten like. Ta en titt på den herlige fargeskjermen ... Lenke til kommentar
andm Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....d=8582&cid=5513 Her står det at batteriet kun varer i 1,5 timer. Stemmer det? 5949127[/snapback] Niks. Du leser på ladetiden. Batteritiden står oppført lenger oppe. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Ahh, trøtt jeg... Men gidder du svare på noen spørsmålene mine litt lenger oppe? Ser ut som du har peiling Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 du kan jo bare kjøpe en mobil med sånn ekstra minnekort plass...da får du jo mer plass til sanger..sikkert bedre det enn ipod...de har jo så dårlig kvalitet og lav batteri kapasitet...du burde i såfall kjøpe et annet merke enn ipod...de felste jeg kjenner som har ipod har hatt den til reprasjon flere ganger.og batteriet varer jo ikke så lenge..tror creative er bedre..min varer hvertfall i 2 uker uten at jeg må lade den og jeg bruker den veldig mye...men om du ikke skal ha så mange sanger kan du jo bare kjøpe en mobil som man kan putte et ekstra minne kort i.. 5947580[/snapback] BWAHAHAH! :!: Hate iPod er enda ikke av moten ser jeg. Lenke til kommentar
andm Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ahh, trøtt jeg... Men gidder du svare på noen spørsmålene mine litt lenger oppe? Ser ut som du har peiling 5949212[/snapback] Jeg kan svare på spørsmål, men jeg ble ikke så klok over innlegget ditt? Skal jeg komme med noen fordeler og ulemper? Lurer du på noe konkret? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 den vanlige erfaringen jeg har med Mobiler og musikk på den er at det suger Batteri. Så jeg ville valgt Ipod Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Heh, har to iPod-er, og har ikkje hatt problemer med nokon av dei (bortsett fra når eg prøvde å legge inn iPodLinux på mini-en). Ingen av mine bekjente har heller hatt problemer med sine iPod-er. (iPod + iMac er nydelig, btw ) Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Ulempen med MP3 telefon er at du må gå med en lader og ha strømkontakt i nærheten av deg hele tida hvis du skal ha nok strøm til aktiv bruk av musikk og tale. Personlig ville jeg kjøpt en separat MP3 spiller og en mobil for seg selv. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 den vanlige erfaringen jeg har med Mobiler og musikk på den er at det suger Batteri. 5954217[/snapback] Nei? Da er i så fall dette bare på alle de mp3telefonene jeg ikke har prøvd. Trådstarter: Hvorfor ha 2 klumper i lummen og 2 forsjellige ting å tenke på, når du kan ha en? Jeg ville kjøpt en av de nyeste walkman telefonene fra sony-ericsson jeg. I mitt hode, klart det beste og mest praktiske valget. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Eg har ein Sony Ericsson W900i, og Walkman-funksjonen bruker ein del strøm... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kan du ringe med Ipoden? Har selv en SE K750i, med 1GB minne. Helt knall å høre på musikk med. Bra kamera, og bra batteri Gå for en telefon du. Liker ikke Ipod i det store og det hele. "Hei, vi heter Apple, og vi skal bestemme hvor mange ganger du får lov til å flytte på musikken du kjøper/laster ned fra oss" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå