SuperDeformed Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Kjøpte et 6800GT for kanskje et år siden og har brukt tv-ut uten problemer frem til nå. Kortet jeg kjøpte fant ut at det ville dø like etter jeg hadde installert star wars: EAW, så jeg sendte det tilbake til komplett. Snill som jeg var, gjorde jeg som komplett sa og pakket hele kortet inn i original emballasje med alt som hørte til og sendte avgårde. Til min store skuffelse kom et annet kort tilbake i en kjip pappeske, uten et fnugg av tilbehør. Jeg gikk derfor på clas ohlson og fikk tak i s-video til kompositt overgang, siden jeg sendte den jeg hadde sammen med kortet. Problemet er nå at skjermkortet ikke finner TVen - jeg finner ingen secondary display som jeg kan velge å "extend my desktop on to this display" på. Er det noe spesielt med den overgangen som fulgte med kortet originalt? Den s-video saken jeg kjøpte på clasen passer perfekt inn i hullet sitt... Men jeg har en slik s-video sak fra et 9000 pro kort, og den er litt annerledes, så det kan vel tenkes at også nvidia kjører noe custom-opplegg, bare for å irritere vettet av meg Sist: noen som såfall vet hvor jeg får tak i en slik custom-nvidia-supercomposittadapter? Ganske irriterende å glo nett-tv på pc-skjermen Noen tips til hva som kan være feil med nåværende oppsett mottas også med takk Å gå inn på nvidia-kontrollsenteret og velge "detect displays" fungerer altså ikke. Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Oook... For å gjøre det litt mer spennende hiver jeg på noen bilder. Se her: jeg kan kun velge single display: Litt kjipt at jeg ikke kan velge dual, siden TVen nå faktisk viser seg på lista: Så, for å håne meg skikkelig, gir den meg denne beskjeden: Den sier at jeg ikke er i multi-display modus, og at det forandres under nview display mode. Likevel kan jeg kun velge single display der Noen idéer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå