Gå til innhold

Tom Cruise - Gone mental!?

Bone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Actor Tom Cruise yesterday revealed plans to eat his new baby's placenta.Cruise, 43, told GQ: "I'm gonna eat the placenta. I thought that would be good. Very nutritious. I'm gonna eat the cord and the placenta right there." When it was pointed out that it would be a big meal, Cruise replied: "OK, maybe I won't." It is the latest in a series of increasingly strange outbursts from Cruise in the run-up to the birth.He has claimed the baby, due any day, will be delivered in total silence reports Mirror UK.

Canada.com is reporting that Cruise’s comment a joke he made during an interview with GQ is being taken out of context and reported as legitimate news.

The Top Gun star also insisted he "sensed" fiance Katie was pregnant before she told him.And he has blurted out details of the couple's sex life, saying: "It's spectacular."

Cruise, will not be the first star to make a meal out of his baby's placenta.Rod Stewart and girlfriend Penny Lancaster took home their baby's placenta, sprinkled it with tee tree oil and buried it in the garden.

In 1998, Channel 4 chef Hugh Fearnley-Whittingstall fried a placenta with shallots and garlic and served it up to 20 guests, including the baby's mum and dad.TV watchdogs later criticised the show, branding it "disagreeable".

But placenta-eating is considered normal in some cultures. Various recipes include one for placenta lasagne. Some say eating it helps avoid post-natal depression.

thja... så hvis du har litt dårlig sans for humor og ikke har så mange hemninger...noe han godt beviste på Oprah, så er det vel fort gjort å si noe slikt...

Lenke til kommentar

Husker at modern sa jeg måtte komme å se på det etter skolen en dag, det var helt vilt :)

Han må jo gå på et eller annet, lykkerus ser ikke sånn ut, uansett.

Sattan for en psyko kar.

Edit: Barnet deres blir så jævlig hedlig med utseendet :)

Men hva har vel det å si når faren er en fruitcake :/

Endret av Lord^
Lenke til kommentar

Who cares hva stjernene driver med på fritiden. Kommer sikkert til å kose meg med MI:3 uansett jeg. Ser gjerne Top Gun en gang til også jeg. Det er jo bekreftet fra alle mulige hold at det bare var en spøk, men ble tatt for som fakta i alle mulige nettsteder.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Mission Impossible, den første filmen, var en enorm skuffelse, og det var overtydelig at det var en TOM CRUISE film med TOM CRUICE i hovedrollen som TOM CRUISE osv. TOM CRUISE prydet plakatene mer enn filmtittelen, og innholdet var bare trist.

Og måten det opprinnelige mannskapet ble behandlet på var lite imponerende, men desto mer klisjepreget. Det eneste MI1 og MI2 hadde til felles med TVserien var musikken, og den var bra.

Lenke til kommentar

Han må ha fått ein eller annan fysisk defekt, virka som det har klikka heilt for fyren. God skodespelar er han, skal ikkje kritisere jobben på grunnlag av hans noko merkverdige opptredener i media, men han er blitt ganske spesi.

Lenke til kommentar

Nå som middagen er vel fortært, og utenfor retur-fare, var jeg klar for spørsmålet vi alle har stillt oss: hva smaker morkake?

The doctor, suffering an embarrassing failure of nerve, did not sample the stew himself, but says it smelled something like liver.

Oppskriften anbefaler

Grind placenta. Saute in 2T olive oil w/4 garlic cloves, then add 1/4 tsp. fennel, 1/4 tsp. pepper, 1/4 tsp. paprika, 1/4 tsp. salt, 1/2 tsp. onion, minced, 1/2 tsp. oregano, 1/4 tsp. thyme and 1/4 cup wine. Allow to stand 30 min., then use with your favorite homemade pizza recipe. It's a fine placenta sausage topping!
men kan en spekulere om postei nok ikke er mer optimal.

Med andre ord så er en morkake til middag ikke helt ukjent, men langt fra rutinemessig heller. Med dette i tankene er vi klare til å fordøye MI:3 tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...