Gå til innhold

Tom Cruise - Gone mental!?

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann..

Før syntes jeg at Tom Cruise var en kul og tøff skuespiller, men nå begynner jeg å lure på om fyren bør bli lagt inn snart.. :dontgetit:

Fra VG i dag får vi høre at

Tom og Katie har fått en unge, men det står også videre at han skal spise morkaken og navlestrengen til ungen, og at det skal bli godt.. :sick: .. jeg mener.. Hva er det som har skjedd med fyren!? Det er greit at alle ikke har samme tro som meg, og tror på sine egne ting og lever etter sine egne regler, men dette blir for meg bare motbydelig!

Lurer på om jeg under neste Cruise film heller vil sitte å gruble over hvilken gærning han har blitt nå i det siste, i stedet for å nyte filmen!? :ermm:

Hva synes dere om alt det styret her?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig i det du sier her. Før synest jeg at han var en kul skuespiller, men nå i det siste har jeg begynt og lure på om mannen er blitt gal.

Gleder meg til neste mip filmen, da får vi se om han holder samme nivå som før.. Noe jeg tviler på

Lenke til kommentar
Heisann..

Før syntes jeg at Tom Cruise var en kul og tøff skuespiller, men nå begynner jeg å lure på om fyren bør bli lagt inn snart.. :dontgetit:

Fra VG i dag får vi høre at

Tom og Katie har fått en unge, men det står også videre at han skal spise morkaken og navlestrengen til ungen, og at det skal bli godt..  :sick: .. jeg mener..  Hva er det som har skjedd med fyren!? Det er greit at alle ikke har samme tro som meg, og tror på sine egne ting og lever etter sine egne regler, men dette blir for meg bare motbydelig!

Lurer på om jeg  under neste Cruise film heller vil sitte å gruble over hvilken gærning han har blitt nå i det siste, i stedet for å nyte filmen!? :ermm:

Hva synes dere om alt det styret her?!

5946932[/snapback]

Pass på hva du skriver. Finner han ut at du har skrevet dette, saksøker han deg! Det er nok det eneste han er god i for tiden! :!:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Tom er antagelig...eksentriker. Dette med å spise morkake høres motbydelig ut. Men her i Norge finnes det fedre som insisterer på å bite over navlestrengen til den nyfødte babyen, og det er også ganske uspiselig. Tror enkelte har et større macho-kompleks, Tom inkludert

Endret av dvd-jan
Lenke til kommentar

Tja, en ikke helt normal mann.

Dog er det vel egentlig værre å være normal enn unormal til tider.

Ser ikke at noen har spesielt vondt av hans oppførsel. Virker litt vel hypet opp det der.

Folk som Robin Williams og Jim Carrey gjør nok mer sprell ila en hel dag enn det Tom gjør i løpet av et år. Men de slipper vel billigere unna ettersom de er komikere.

Men media elsker å bygge opp stjernene for så å rive de ned.

Mannen har noen løse skruer. Han er ikke alene om det.

Lenke til kommentar
Tja, en ikke helt normal mann.

Dog er det vel egentlig værre å være normal enn unormal til tider.

Ser ikke at noen har spesielt vondt av hans oppførsel. Virker litt vel hypet opp det der.

Folk som Robin Williams og Jim Carrey gjør nok mer sprell ila en hel dag enn det Tom gjør i løpet av et år. Men de slipper vel billigere unna ettersom de er komikere.

Men media elsker å bygge opp stjernene for så å rive de ned.

Mannen har noen løse skruer. Han er ikke alene om det.

5950913[/snapback]

det er betydlig forskjell på å gjøre sprell når det er underholding, det er noe helt annet, når en kar er gal, og ikke bare fucker sitt egent liv, men barna sine også.

de kommer til å blie hjernevaska galinger alle sammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...