Bone Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Heisann.. Før syntes jeg at Tom Cruise var en kul og tøff skuespiller, men nå begynner jeg å lure på om fyren bør bli lagt inn snart.. Fra VG i dag får vi høre at Tom og Katie har fått en unge, men det står også videre at han skal spise morkaken og navlestrengen til ungen, og at det skal bli godt.. .. jeg mener.. Hva er det som har skjedd med fyren!? Det er greit at alle ikke har samme tro som meg, og tror på sine egne ting og lever etter sine egne regler, men dette blir for meg bare motbydelig! Lurer på om jeg under neste Cruise film heller vil sitte å gruble over hvilken gærning han har blitt nå i det siste, i stedet for å nyte filmen!? Hva synes dere om alt det styret her?! Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Er enig i det du sier her. Før synest jeg at han var en kul skuespiller, men nå i det siste har jeg begynt og lure på om mannen er blitt gal. Gleder meg til neste mip filmen, da får vi se om han holder samme nivå som før.. Noe jeg tviler på Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 I'M NOT GAY, I LOVE KATIE HOLMES!! En parodi på et menneske. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ja hei ja!! Mannen har kommet med mange utspill av den tvilsomme sorten de siste årene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Tom bare ødlegger for seg selv, når jeg ser filmer med han nå, greier jeg ikke se filmer med han lenger da jeg ikke ser karakteren men bare en syk syk man som bør sperres inne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Han har vært mental helt siden han ble prest i Scientologikirken. De har noen litt "alternative" syn på ting, og ikke minst på mennesker som IKKE er med i sekten. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 For ikke å snakke om denne hendelsen. Fyren er skikkelig rar... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 ah he's a sith. where is a jedi when you need one Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Heisann.. Før syntes jeg at Tom Cruise var en kul og tøff skuespiller, men nå begynner jeg å lure på om fyren bør bli lagt inn snart.. Fra VG i dag får vi høre at Tom og Katie har fått en unge, men det står også videre at han skal spise morkaken og navlestrengen til ungen, og at det skal bli godt.. .. jeg mener.. Hva er det som har skjedd med fyren!? Det er greit at alle ikke har samme tro som meg, og tror på sine egne ting og lever etter sine egne regler, men dette blir for meg bare motbydelig! Lurer på om jeg under neste Cruise film heller vil sitte å gruble over hvilken gærning han har blitt nå i det siste, i stedet for å nyte filmen!? Hva synes dere om alt det styret her?! 5946932[/snapback] Pass på hva du skriver. Finner han ut at du har skrevet dette, saksøker han deg! Det er nok det eneste han er god i for tiden! :!: Endret 19. april 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
dvd-jan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Tom er antagelig...eksentriker. Dette med å spise morkake høres motbydelig ut. Men her i Norge finnes det fedre som insisterer på å bite over navlestrengen til den nyfødte babyen, og det er også ganske uspiselig. Tror enkelte har et større macho-kompleks, Tom inkludert Endret 19. april 2006 av dvd-jan Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Blæ. Jeg ble kvalm av å høre om det med morkaka. Nei, Tom har virkelig fucka opp Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Lurer på om han vet hva en morkake er. Google "placenta", og se selv. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 En kjekk oversikt over C's meritter finnes her. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Tja, en ikke helt normal mann. Dog er det vel egentlig værre å være normal enn unormal til tider. Ser ikke at noen har spesielt vondt av hans oppførsel. Virker litt vel hypet opp det der. Folk som Robin Williams og Jim Carrey gjør nok mer sprell ila en hel dag enn det Tom gjør i løpet av et år. Men de slipper vel billigere unna ettersom de er komikere. Men media elsker å bygge opp stjernene for så å rive de ned. Mannen har noen løse skruer. Han er ikke alene om det. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har aldri likt Tom, men nå hater jeg han For en kvalming! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Tja, en ikke helt normal mann. Dog er det vel egentlig værre å være normal enn unormal til tider. Ser ikke at noen har spesielt vondt av hans oppførsel. Virker litt vel hypet opp det der. Folk som Robin Williams og Jim Carrey gjør nok mer sprell ila en hel dag enn det Tom gjør i løpet av et år. Men de slipper vel billigere unna ettersom de er komikere. Men media elsker å bygge opp stjernene for så å rive de ned. Mannen har noen løse skruer. Han er ikke alene om det. 5950913[/snapback] det er betydlig forskjell på å gjøre sprell når det er underholding, det er noe helt annet, når en kar er gal, og ikke bare fucker sitt egent liv, men barna sine også. de kommer til å blie hjernevaska galinger alle sammen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har tenkt på dette i det siste jeg også.. Siste var jo at han skulle arrangere babykurs/seminar for hele familien.. =/ Er det helt normalt eller? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Se South Parks episode 912 - Trapped in the Closet. Da forstår dere hva som er galt med Tom Cruise Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 ungen hans heter Suri.. haha fønni Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg spiser lett navlestrengen til barnet mitt. Drikker også lett "vannet" til damen når det går og slikker babyen rein etter fødselen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå